Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet du er nerd når du kan avinstallere norton, i hvert fall ifølge klassekamerater. :ermm: En i klassen ble supernerd etter ha hjulpet en med det.

9500531[/snapback]

Symantec er verre. Du skal søren meg være mye nerd om du klarer å fjerne Symantec sitt antivirusprogram. Ikke engang Symantec sin egen avinstalleringsprogramvare (som kan lastes ned fra deres sider) klarer denne jobben.

 

(Jeg vil gjøre oppmerksom på at dette er basert på en tidligere versjon, kanskje et par år gammel.)

Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du kan avinstallere norton, i hvert fall ifølge klassekamerater. :ermm: En i klassen ble supernerd etter ha hjulpet en med det.

9500531[/snapback]

Symantec er verre. Du skal søren meg være mye nerd om du klarer å fjerne Symantec sitt antivirusprogram. Ikke engang Symantec sin egen avinstalleringsprogramvare (som kan lastes ned fra deres sider) klarer denne jobben.

 

(Jeg vil gjøre oppmerksom på at dette er basert på en tidligere versjon, kanskje et par år gammel.)

9500671[/snapback]

Symantec er noe lag-/slow-/can'tuninstallware ja.

 

I dette tilfellet var det uninstall.exe det var snakk om, en fil man tydeligvis må være supernerd for å kjøre.

Lenke til kommentar
Når du programmerer spill på kalkisen din.

9495133[/snapback]

 

Det er gøy :love: (teksbaserte da :p)

9501115[/snapback]

Jeg så et grafisk spill en gang. Minnet om Pokémon - du var en stjerne eller noe slikt i en skog av nulltall, og innimellom støtte du på fiender. Du kunne da bruke sverdet ditt, magi, eller løpe. En i klassen min videreutviklet det slik at du fikk erfaringspoeng, ble bedre i sverd, fikk mer magi, etc.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Når du programmerer spill på kalkisen din.

9495133[/snapback]

 

Det er gøy :love: (teksbaserte da :p)

9501115[/snapback]

Nyere CASIO-modeller som 9750G, 9850 osv. har en funksjon som heter GetKey, dvs. at du kan finne ut hva spilleren sist trykket og respondere på dette. Da kan du lage mer avanserte spill enn tekstbaserte :)

 

Et spill jeg har viderutviklet (skrevet om mye av koden, rettet bugs + lagt til funksjoner) går ut på at du har 16 strekert på skjermen ( - ) og hver gang en av dem blir til /th (som er en "rotte") skal du trykke på knappen som hører til den streken. Du har veldig liten tid på deg. Kalkisen går på rundgang i matten. :innocent:

Lenke til kommentar
For var de saere.

Men na med trenden er de moteslaver (med mindre de brukte Mac for det ble trend, eller er designere)

 

Safari er vel bedre enn IE? Litt ihvertfall? Nei? :p

9414667[/snapback]

 

Du er ikke nerd når du bruker engelsk layout på G15 (am i right?) tastaturet ditt, altså du kan ikke touch(?) :tease:

 

Så er du nerd når du reagerer på slikt da......

9497020[/snapback]

 

Nei, jeg har norsk-layout'et dinovo edge. Sa.. du ble eid.

9498118[/snapback]

 

Umm... hvorfor skriver du ikke æøå da? :hmm:

Lenke til kommentar
Når du programmerer spill på kalkisen din.

9495133[/snapback]

 

Det er gøy :love: (teksbaserte da :p)

9501115[/snapback]

Nyere CASIO-modeller som 9750G, 9850 osv. har en funksjon som heter GetKey, dvs. at du kan finne ut hva spilleren sist trykket og respondere på dette. Da kan du lage mer avanserte spill enn tekstbaserte :)

 

9501273[/snapback]

 

Texas TI-83 Plus har også den funksjonen, driver å lærer meg litt om det i matte timene :p

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du programmerer spill på kalkisen din.

9495133[/snapback]

 

Det er gøy :love: (teksbaserte da :p)

9501115[/snapback]

Nyere CASIO-modeller som 9750G, 9850 osv. har en funksjon som heter GetKey, dvs. at du kan finne ut hva spilleren sist trykket og respondere på dette. Da kan du lage mer avanserte spill enn tekstbaserte :)

 

9501273[/snapback]

 

Texas TI-83 Plus har også den funksjonen, driver å lærer meg litt om det i matte timene :p

9501640[/snapback]

Ah... The memories I have. :love:

 

Husker jeg laget min egen versjon av DopeWars.

"DopeCalc v0.1" :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...