Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du veit du er nerd når du klarer og sitte pal foran pcen og spelle skytespill til langt på natt, uten at det plager deg nevne verdig.

9418890[/snapback]

Så tøff du er.

 

Hvorfor er det ikke noe, du vet du er kul når...? :(

 

 

Øi jeg snakker fra egen erfaring her.

9422874[/snapback]

 

Du skriver også veldig mye feil. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Da jeg var på vei hjem fra skolen i dag, regnet det som bare f. Så så ned på elven, å la merke til den fine effekten dråpene lagde da de landet i bølgene i elven. Da tankte jeg "Faen. Det ser jo nesten ekte ut". Hjernen min stoppa litt da =p

9424359[/snapback]

 

 

... ja, det er sånn med folk som Virkelig er Hekta på data og spill... sånn som meg, jeg går rundt å ser på teksturene på bygninger og slikt irl :3 Virkelig realistisk... og lol... partikkelsystemene og fysikken på regnet er jo også realistisk... haha, jeg så i et spill... Secondlife en plakat som sa: Real life The most realistic fysics, the most cutting edge textures, it will almost seem real o.O

 

Liker sånne ting jeg :3 Ler hardt nårr jeg en eller annen gang får en slik tanke :3

Lenke til kommentar
Når du skriver : wee : på Messenger, og det faen ikke funker :hrm:  :roll:

9434551[/snapback]

Har lagt inn alle smileyene herifra på msn jeg :p

9434592[/snapback]

Jeg har vel :p:wee::whistle::w00t: :!: :):blush::dontgetit::dribble::hrm: og ;) lagt inn jeg! :cool:

9434683[/snapback]

 

hvordan gjorde du det?

9434719[/snapback]

Veldig tungvint måte, men... du bare høyreklikker over smileyen og lagrer den som bilde. Så laster du den opp på msn :wee:

Lenke til kommentar
du vet du er nerd når du er medlem på torrent sider hvor du kan laste ned filmer i HD-kvalitet :p

 

:innocent: finnes det slike sider? :tease:

9435610[/snapback]

Sjekk her, jeg lover, detta er SYKT bra side med utrolige farter! :w00t:

9435710[/snapback]

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

brøt jeg dette?

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
du vet du er nerd når du er medlem på torrent sider hvor du kan laste ned filmer i HD-kvalitet :p

 

:innocent: finnes det slike sider? :tease:

9435610[/snapback]

Sjekk her, jeg lover, detta er SYKT bra side med utrolige farter! :w00t:

9435710[/snapback]

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

brøt jeg dette?

9435731[/snapback]

 

Sorry ass, men ja, du brøt den. Eller, egentlig ikke, du nevnte ikke om du skulle betale eller ei....

 

My bad :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...