Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med det sagt er jo det meste av norsk radio en faens katastrofe.

 

Ta f.eks Radio 1.

 

Er man ute å kjører bil, kan man faen meg aldri stole på at radio 1 skal fylle ørene med musikk. 75% av tiden de har på lufta brukes på reklame, og resten på at Kjartan fra "frokostshowet" snakker om alt som ikke har med musikk å gjøre.

 

Hvis man er ufattelig heldig kan man muligens få med seg halve delen av elendig sang, før reklamen slår inn igjen.

Lenke til kommentar

Du har mareritt om at du får spyware på PCen. Heldigvis skjer aldri det på ordentlig.

 

Btw: Drømte masse annet rart i natt, blandt annet at jeg sto på en telepatisk blekksprut som kunne fly, og at jeg fikk de telepatiske evnende dens, som jeg brukte til å få en ostehøvel til å snurre fort rund midt i lufta.

Endret av Mad Esc
Lenke til kommentar

Btw: Drømte masse annet rart i natt, blandt annet at jeg sto på en telepatisk blekksprut som kunne fly, og at jeg fikk de telepatiske evnende dens, som jeg brukte til å få en ostehøvel til å snurre fort rund midt i lufta.

9389950[/snapback]

Skulle ønske jeg drømte slike kule drømmer og :hrm:

 

Husker aldri hva jeg drømmer jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Genial meldinstone, egnetlig. For alle de som har spillt Zelda er det jo kjempegøy vær gang man får noe så vanlig som en melding. Det at lyden blir brukt i spillet når han finner en ny ting samsvarer også bra med det å få en ny melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...