Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jises. Ekte nerder trenger da ikke en test til å fortelle dem hvor nerdete de er. Nerder som trenger tester for å fortelle dem hvor nerdete de er kalles fj0rt1z-n3rdz.

 

Tilstanden viser seg å være høyst smittsom blant unge i alderen 13-15, dog enkelte utsatte bør være varsom fram til slutten av tenårene. Dersom symptomer som muntlig 133t-5p34k, firkantøyne og antisosial fjes-til-fjes-oppførsel sammen med en økt bruk av digitale PC-baserte kommunikasjonsmidler begynner å vise seg, anbefales foreldre å trekke barna ut av skolen til de verste symptomene har lagt seg, både hos vedkommende og i miljøet.

Lenke til kommentar
Matsemann: HTML kode? Brukte du Nettby Max, eller var det etter grafisk profilredigering ble tinjenglig for alle?

9317885[/snapback]

Var standard redigering. Kjørte alt i gjennom en PROXY der jeg la til HTML og JS som Nettby fjernet på klient-siden, men ikke på server-side, noe som er høl i huet... Kan legge til veldig, veldig mye om du vil. XSS og hele pakka, prøvde med noen venner, men fjerna det, da det er forskjell på alert-meldinger og identitets-tyveri. :whistle:

 

ENDRET: Ser du har vært inne på profilen min, ;P, men de fjerna alt... :cry:

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Du vet du er nerd når: Du leter etter en spesiell side i boka, og prøver å scrolle nedover. For du vil så gjerne legge den i ditt inventory

 

Du vet du er nerd når: Du ser en plante og høreklikker for å se hvor mye plass den tar

 

Du vet du er nerd når: Du spiller i en fotballkamp og sier: Trykk F10 får å få flere mål! For å prøve å få de ut av spillet

Endret av -SlurP-
Lenke til kommentar

Hehe

 

Du vet du er nerd når: Du ser noen som skriver med blokk-bokstaver på et ark, og roper desperat til han : Slå av Capslock mann, er u helt NERD?

 

Du vet du er nerd når: Du skal prøve å ha skikkelige reflekser i kanonball, og leter desperat etter 1600 dpi Mode

Endret av -SlurP-
Lenke til kommentar
Jises. Ekte nerder trenger da ikke en test til å fortelle dem hvor nerdete de er. Nerder som trenger tester for å fortelle dem hvor nerdete de er kalles fj0rt1z-n3rdz.

 

Tilstanden viser seg å være høyst smittsom blant unge i alderen 13-15, dog enkelte utsatte bør være varsom fram til slutten av tenårene. Dersom symptomer som muntlig 133t-5p34k, firkantøyne og antisosial fjes-til-fjes-oppførsel sammen med en økt bruk av digitale PC-baserte kommunikasjonsmidler begynner å vise seg, anbefales foreldre å trekke barna ut av skolen til de verste symptomene har lagt seg, både hos vedkommende og i miljøet.

9322161[/snapback]

 

jævli bra kommentar. jeg kopierte den og viste den til en kompis, som skrøyt over at han var 46% nerd. Han ble ill sint på meg :p

 

jeg fikk dette i svar:

 

"fj0rt1z-n3rdz"

Yeah.. Stygge jævel ^^

-Gadd ikke lese reste, har ikke fritids sånn som deg.. din "3kt3-n3rd" xD

 

 

 

Fy F som jeg lo da jeg leste det

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...