Equerm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 vill gjetting, med tanke på at jeg "hacka" bildet. Nei, sjekk hvor bildet er fra du Ohmy, y00 truly 4r3 73h h4x00r Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 vill gjetting, med tanke på at jeg "hacka" bildet. Nei, sjekk hvor bildet er fra du Ohmy, y00 truly 4r3 73h h4x00r 9319745[/snapback] Hvis du spør den gjennomsnittlige (ikke at noen av dem varierer) så er man blodnerd fordi man fant ut det . Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jises. Ekte nerder trenger da ikke en test til å fortelle dem hvor nerdete de er. Nerder som trenger tester for å fortelle dem hvor nerdete de er kalles fj0rt1z-n3rdz. Tilstanden viser seg å være høyst smittsom blant unge i alderen 13-15, dog enkelte utsatte bør være varsom fram til slutten av tenårene. Dersom symptomer som muntlig 133t-5p34k, firkantøyne og antisosial fjes-til-fjes-oppførsel sammen med en økt bruk av digitale PC-baserte kommunikasjonsmidler begynner å vise seg, anbefales foreldre å trekke barna ut av skolen til de verste symptomene har lagt seg, både hos vedkommende og i miljøet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du er egentlig nerd hvis du bare sitter et forum som diskusjon.no Bare de vennene av meg som er ordenltlig nerd bruker diskusjon.no Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Matsemann: HTML kode? Brukte du Nettby Max, eller var det etter grafisk profilredigering ble tinjenglig for alle? 9317885[/snapback] Var standard redigering. Kjørte alt i gjennom en PROXY der jeg la til HTML og JS som Nettby fjernet på klient-siden, men ikke på server-side, noe som er høl i huet... Kan legge til veldig, veldig mye om du vil. XSS og hele pakka, prøvde med noen venner, men fjerna det, da det er forskjell på alert-meldinger og identitets-tyveri. ENDRET: Ser du har vært inne på profilen min, ;P, men de fjerna alt... Endret 20. august 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 ENDRET: Ser du har vært inne på profilen min, ;P, men de fjerna alt... 9324897[/snapback] Matsemann5? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når du har slik tatoo Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når du har slik tatoo 9332222[/snapback] ja. da er man nok nerd ja Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 du vet du er nerd når det er mer ryddig I skapet med PCer du har funnet på elretur enn I klesskapet ^^ Ligger tilfeldigvis elretur rett ved skolen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Du vet du er nerd når: Du leter etter en spesiell side i boka, og prøver å scrolle nedover. For du vil så gjerne legge den i ditt inventory Du vet du er nerd når: Du ser en plante og høreklikker for å se hvor mye plass den tar Du vet du er nerd når: Du spiller i en fotballkamp og sier: Trykk F10 får å få flere mål! For å prøve å få de ut av spillet Endret 22. august 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 eBook! 9337545[/snapback] What is? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Boken i PDF-formatet ^^ Da kan du jo scrolle Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hehe Du vet du er nerd når: Du ser noen som skriver med blokk-bokstaver på et ark, og roper desperat til han : Slå av Capslock mann, er u helt NERD? Du vet du er nerd når: Du skal prøve å ha skikkelige reflekser i kanonball, og leter desperat etter 1600 dpi Mode Endret 22. august 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du veit du er The Elder Scrolls fan når du ikke får leid bøker fordi du aldri finner Take knappen i boka Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har du ingenting å bidra med i tråden så la være å poste, ein del innlegg er sletta. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du vet du er nerd når du blir tent når du tweaker pc`n for og få bedre 3d mark resultat Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jises. Ekte nerder trenger da ikke en test til å fortelle dem hvor nerdete de er. Nerder som trenger tester for å fortelle dem hvor nerdete de er kalles fj0rt1z-n3rdz. Tilstanden viser seg å være høyst smittsom blant unge i alderen 13-15, dog enkelte utsatte bør være varsom fram til slutten av tenårene. Dersom symptomer som muntlig 133t-5p34k, firkantøyne og antisosial fjes-til-fjes-oppførsel sammen med en økt bruk av digitale PC-baserte kommunikasjonsmidler begynner å vise seg, anbefales foreldre å trekke barna ut av skolen til de verste symptomene har lagt seg, både hos vedkommende og i miljøet. 9322161[/snapback] jævli bra kommentar. jeg kopierte den og viste den til en kompis, som skrøyt over at han var 46% nerd. Han ble ill sint på meg jeg fikk dette i svar: "fj0rt1z-n3rdz"Yeah.. Stygge jævel ^^ -Gadd ikke lese reste, har ikke fritids sånn som deg.. din "3kt3-n3rd" xD Fy F som jeg lo da jeg leste det Endret 22. august 2007 av JFM Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Han burde lære seg å bruke riktige smilier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå