MrL Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Du vet du er nerd når.. jeg titter ut på havet, og tenker på hvor jævlig bra vannet ser ut, og hvor mye det minner meg om enkelte spill. Og når jeg skulle spørre om karakterkortet, og sa "skjermkortet". Endret 7. august 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du vet du er nerd når..jeg titter ut på havet, og tenker på hvor jævlig bra vannet ser ut, og hvor mye det minner meg om enkelte spill. Og når jeg skulle spørre om karakterkortet, og sa "skjermkortet". 9228689[/snapback] Fikk du trekk i samfunnsfagkarakteren din da samtidig eller? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du vet du er nerd når..jeg titter ut på havet, og tenker på hvor jævlig bra vannet ser ut, og hvor mye det minner meg om enkelte spill. Og når jeg skulle spørre om karakterkortet, og sa "skjermkortet". 9228689[/snapback] Fikk du trekk i samfunnsfagkarakteren din da samtidig eller? 9228748[/snapback] Haha nei, så uheldig var jeg ikke Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du vet du er nerd når..jeg titter ut på havet, og tenker på hvor jævlig bra vannet ser ut, og hvor mye det minner meg om enkelte spill. Og når jeg skulle spørre om karakterkortet, og sa "skjermkortet". 9228689[/snapback] Havet har jo drittgrafikk da! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ja, det ligger mange artifacts pa havets bunn. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) De ligger pa PCen, og det finnes 1 trad pa forumet hvor tradstarter faktisk fant ut hvor de ligger hen. Ikke det at jeg husker hvor den traden er heller.. men.. 9228361[/snapback] Den her du meiner? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5&s=hardware.no Edit: Har sjekka om dette funker, og det gjorde det ikkje med meg i hvertfall. Men kan jo hende det funker med andre. Endret 7. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ja, det ligger mange artifacts pa havets bunn. 9228913[/snapback] Skjønte den Lenke til kommentar
alni Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du vet du er nerd når..jeg titter ut på havet, og tenker på hvor jævlig bra vannet ser ut, og hvor mye det minner meg om enkelte spill. Og når jeg skulle spørre om karakterkortet, og sa "skjermkortet". 9228689[/snapback] Havet har jo drittgrafikk da! 9228876[/snapback] er sikkert noen som mener at grafikken på vannet i fsx er mer realistisk når den står på det beste enn vannet i virkeligheten . Jeg mener vannet i fsx er for reflekterende hvis den står på mer enn 2x low. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 De ligger pa PCen, og det finnes 1 trad pa forumet hvor tradstarter faktisk fant ut hvor de ligger hen. Ikke det at jeg husker hvor den traden er heller.. men.. 9228361[/snapback] Den her du meiner? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5&s=hardware.no Edit: Har sjekka om dette funker, og det gjorde det ikkje med meg i hvertfall. Men kan jo hende det funker med andre. 9229092[/snapback] Det var ikke den, men en annen. Men har ikke funnet den. argh. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Det var jo ikke dette jeg lette etter? De som ligger som standard i MSN, ikke de jeg har lagt til senere Endret 8. august 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, det ligger mange artifacts pa havets bunn. 9228913[/snapback] ja, men fy fleske hvor mange polygoner de har brukt på overflaten Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ja, men fy fleske hvor mange polygoner de har brukt på overflaten 9233302[/snapback] Og helt UTEN LAGG!! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dere høres helt kåte ut, begge to Lenke til kommentar
jealei Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 jeg var på festningen i Horten forleden dag og så utover byen, og la merke til at husene var litt uskarpe, også tenkte jeg på hvorfor det er så dårlig grafikk. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 jeg var på festningen i Horten forleden dag og så utover byen, og la merke til at husene var litt uskarpe, også tenkte jeg på hvorfor det er så dårlig grafikk. 9235203[/snapback] Ja, kjipt med dårlig Textures Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Get yourselves GLASSES =D hjelper nok på dårlige textures Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) *dobbel post (dritt nettleser) Endret 8. august 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ...når du tror laser operasjon for øyne er det samme som overklokking av "skjermkort" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 jeg var på festningen i Horten forleden dag og så utover byen, og la merke til at husene var litt uskarpe, også tenkte jeg på hvorfor det er så dårlig grafikk. 9235203[/snapback] Ja, kjipt med dårlig Textures 9235236[/snapback] Det er ikke textures, det er anti-aliasing! Fyfy alle nerder vet det! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) ...når du tror laser operasjon for øyne er det samme som overklokking av "skjermkort" er det ikke det? :O Dere høres helt kåte ut, begge to 9234575[/snapback] så herlig grafikk fortjener utvilsomt en ereksjon eller to Endret 8. august 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå