Emancipate Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Da jeg nærmet meg flyplassen og så kontrolltårnet, tenkte jeg: Mini-tower! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du vet ihvertfall at du har bæsjehumor når du tror det står Bæsj.org 9197256[/snapback] Du har bæsjehumor og er ikke særlig mye nerd når du ikke er klar over at man ikke har æ i addressenfeltet 9198733[/snapback] Det var da bare en illusjon da! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du vet ihvertfall at du har bæsjehumor når du tror det står Bæsj.org 9197256[/snapback] Du har bæsjehumor og er ikke særlig mye nerd når du ikke er klar over at man ikke har æ i addressenfeltet 9198733[/snapback] Det er faktisk mulig å registrere domener med æøå nå. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nå står det ikke det som johnj sa, men dette: Elkjøps råd: Man bør ha en PC med minimum 1024 RAM, men hvis PC-en skal brukes til å spille med, bør man satse på 2 GB minne. 9200902[/snapback] De har jo bare redigert artikkelen da. Regner med at flere lesere har kontaktet dem angående en såpass flau feil. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Da så, jeg var litt seint ute Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du vet du er nerd når du stjeler PC-skjermen og datamusen til faren din når han er på jobb for å mest mulig utnyttelse av datamaskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skeptisk til det siste utsagnet. Hvorfor skal du stjele faren din sin mus (..haha..); har du ikke din egen (..haha..)? Det er sikke sikkert man trenger to skjermer for "å få mest utnyttelse" av maskinen. Det kommer helt ann på hva man gjør. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skeptisk til det siste utsagnet. Hvorfor skal du stjele faren din sin mus (..haha..); har du ikke din egen (..haha..)? Det er sikke sikkert man trenger to skjermer for "å få mest utnyttelse" av maskinen. Det kommer helt ann på hva man gjør. 9207756[/snapback] Han mente nok at faren har bedre utstyr en han (haha..) og derfor tjuvlånern det hver gang faren er på jobb Er jo ganske nørdete det Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Skeptisk til det siste utsagnet. Hvorfor skal du stjele faren din sin mus (..haha..); har du ikke din egen (..haha..)? Det er sikke sikkert man trenger to skjermer for "å få mest utnyttelse" av maskinen. Det kommer helt ann på hva man gjør. 9207756[/snapback] - Skjerm: Denne skjermen tar mindre plass på bordet enn bærbaren min (bruker eksternt tastatur og mus) Den har større oppløsning og er bedre å se på. (Bruker kun den eksterne skjermen, bærbaren ligger under pulten. ) - Datamus: Den som jeg har er dårlig, fattern sin er behagelig å bruke Synes selv dette er litt nerdete. =D Endret 4. august 2007 av Skogli Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Du er nerd når du bor her Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Du vet du er nerd når du stjeler PC-skjermen og datamusen til faren din når han er på jobb for å mest mulig utnyttelse av datamaskinen. 9206281[/snapback] nei, da er du ikke nerd. Siden du ikke har det nyeste av det nyeste selv Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Musen hans er meget gammel, min er nyere (men hans funker skikkelig og min er sølt Cola på. Skjermen hans er riktig nok nyere, så den jeg er skyldig på. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Musen hans er meget gammel, min er nyere (men hans funker skikkelig og min er sølt Cola på. Skjermen hans er riktig nok nyere, så den jeg er skyldig på. 9213770[/snapback] Stort sett skyldige for begge da, siden du sølte cola på musa? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Du vet du er nerd når du stjeler PC-skjermen og datamusen til faren din når han er på jobb for å mest mulig utnyttelse av datamaskinen. 9206281[/snapback] nei, da er du ikke nerd. Siden du ikke har det nyeste av det nyeste selv 9213695[/snapback] Tenkte på det same sjølv. :!: Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hehe Lolland var jo genial Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Stort sett skyldige for begge da, siden du sølte cola på musa? 9213797[/snapback] Joda, må vel si meg skyldig i begge. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Stort sett skyldige for begge da, siden du sølte cola på musa? 9213797[/snapback] Joda, må vel si meg skyldig i begge. 9214404[/snapback] Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hjernen min har flere ganger funnet ut at det bare er å trykke ctrl+f for å lete etter noe i huset -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå