neivoll Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Når vindusviskerne på bilen fusker og du tenker "ok, da kjører vi reboot", hvorpå du dauer motoren og starter opp igjen. Og det funka. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Når vindusviskerne på bilen fusker og du tenker "ok, da kjører vi reboot", hvorpå du dauer motoren og starter opp igjen. Og det funka. 9023070[/snapback] HAHA. den var bra Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du vet du er nerd når du kjøler ned colaen din på denne måten... 9020838[/snapback] da er det bedre med et Slikt Kjøleskap enn å ha en cpu kjøler :!: edit: har et slikt kjøleskap selv Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei, det var et stilig kjøleskap. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Anbefaler å kjøpe det hvis du trenger noe å kjøle ned brusen med nå i sommer ;D + at du kan varme ting der ;D man kan ha både kladt og varmt luft inni den når microebølgeovnen gikk til heden tinte jeg boller inni kjølsekapet :!: Endret 7. juli 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Du er nerd når du har med deg tastatur i bilen fordi du tror at da gjør det ikke noe å kollidere, for man trykker bare på CTRL og Z Endret 7. juli 2007 av Pekkedrolten Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) l|q| sier: i think.. i think... - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: You do? l|q| sier: i think.. i think...I LOVE YOU - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: Hey, I love you too. l|q| sier: my boobs are okey - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: Uh, let's talk about something else. l|q| sier: why? - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: Why not? l|q| sier: because my BALLS are ok - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: Because your balls are ok? Is that why? hahea Endret 7. juli 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 l|q| sier:i think.. i think... - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: You do? l|q| sier: i think.. i think...I LOVE YOU - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: Hey, I love you too. l|q| sier: my boobs are okey - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: Uh, let's talk about something else. l|q| sier: why? - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: Why not? l|q| sier: because my BALLS are ok - SmarterChild - *unicef contributing to charity sier: Because your balls are ok? Is that why? hahea 9024288[/snapback] Skjønte ikke den helt Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva er adressa til SmarterChild og andre "bots"? På MSN? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Smarterchild er en robot på MSN man kan adde og snakke med. Han svarer relativt intelligent. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 men hva er adressa? [email protected]? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du er vel litt frikulf om du chatter med en robot;) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 haha jepp har gjort det et par ganger.. ender med sinne og en slettet kontakt, men jeg pleier å ta den tilbake (tilgi den) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg leste litt i en bok, og hovedpersonen skulle til et sted som heter "Orly", lo litt inni meg da ja Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 haha jepp har gjort det et par ganger.. ender med sinne og en slettet kontakt, men jeg pleier å ta den tilbake (tilgi den) 9026585[/snapback] Jeg har sletta og blokka han. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Spiller fire på rad med roboten nå EDIT: dette var gøy Endret 8. juli 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvem er med å spamme boten? ^^. Se om hele driten crasher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå