AssKicR Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) jeg har kjøpt filmen Tron på dvd, er jeg nerd da? Den filmen e bra Anbefaler også Wargames Du vet du er nerd når du brukker windowstasten+r (og vet hva du skal skrive) uansett hva program du skal til å kjøre.. Hva hvis man gjør WINTAST+R CMD START NOTEPAD ?? Er man geek da Edit: Leif va innom Man er forumgeek hvis man vet hvem leif er Endret 28. september 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du vet du er nerd når du brukker windowstasten+r (og vet hva du skal skrive) uansett hva program du skal til å kjøre... ting som notepad, cmd, calc, telnet, putty osv kan vel alle? Du veit du er nerd når du sitter med 2 pc'r forran deg Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du vet du er nerd når du synes en nypolert bil har fin grafikk. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du vet du er nerd når du er meg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du vet du er nerd når du brukker windowstasten+r (og vet hva du skal skrive) uansett hva program du skal til å kjøre... ting som notepad, cmd, calc, telnet, putty osv kan vel alle? Du veit du er nerd når du sitter med 2 pc'r forran deg gjør ikke alle det? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du vet du er nerd når du brukker windowstasten+r (og vet hva du skal skrive) uansett hva program du skal til å kjøre... ting som notepad, cmd, calc, telnet, putty osv kan vel alle? Du veit du er nerd når du sitter med 2 pc'r forran deg du ekke nerd før du har 3 stk og bruker alle 3 samtidig Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når du skulle ønske du hadde et tastatur hver gang du skal skrive et langt og avansert ord. Hadde faktisk et selv under tentamen i engelsk Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Eg sitt no i ein norsktime og irritera meg over at læraren bruka capslock på tavla... Endret 29. september 2005 av ReWinD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når du må ha denne i dine inlegg fordi du kjenner deg igjenn i mesteparten Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) - Når man skriker "Enemy Spotted" nå læreren kommer inn i klasserommet. - Når mana automatiskt begynner å taste inn ipadresser på telefonen istedet for telefonnummer. - Når man prøver å lære jentene i klassen at det faktiskt er 1024kB i en MB og ikke 1000 som disse forbaskede noobsa tror. - Når man leter etter reportknappen når man blir vitne etil et gateslagsmål. - Når man febrilsk ser etter editknappen etter å ha sagt at "Faen nå ser du sliten ut" til ei jente. EDIT: Hva hvis man gjørWINTAST+R CMD START NOTEPAD ?? Er man geek da inv_biggrin.gif Nei da er man ikke geek. Alle vet jo at man ikke skriver start foran. Endret 30. september 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 - Når man skriker "Enemy Spotted" nå læreren kommer inn i klasserommet. selvopplevd heldigvis hørte hun det ikke Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du vet du er nerd når du har hatt en skrivefeil i innlegget ditt, så skriver du: Edit: lE1fz0r Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du vet du er nerd når du har hatt en skrivefeil i innlegget ditt, så skriver du: Edit: lE1fz0r skriver bare 'leif' jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du vet du er nerd når du har hatt en skrivefeil i innlegget ditt, så skriver du: Edit: lE1fz0r GjØr ikk3 4ll3 d37? Klarte selv å skrive 1337 på en norsk stil en gang fy fa*n læreren ble sur anbefales ikke Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du vet du er nerd når du har hatt en skrivefeil i innlegget ditt, så skriver du: Edit: lE1fz0r skriver bare 'leif' jeg Ja, eller forskjellige versjoner av leif; Leifer'n, hei leif, leif stakk en tur innom osv. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du vet du er nerd når du har hatt en skrivefeil i innlegget ditt, så skriver du: Edit: lE1fz0r GjØr ikk3 4ll3 d37? Klarte selv å skrive 1337 på en norsk stil en gang fy fa*n læreren ble sur anbefales ikke n3i d3t k4n j3g skj0nn3 (er fortsatt litt ny på 1337...men jeg har lagt til et par 'wOOt' på noen prøver) Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Når du savner Ctrl+F mens du leter etter viktige brev/papirer eller sokkene dine... :/ Genial tråd! :!: Kjenner meg igjen i den der... Gjør oppgaver på skolen, skal finne svar, leter etter ctrl + f... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Dette burde kansje gi et hint om at man er litt nerd? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du vet du er nerd nå du blir glad hvis noen spør om du vil spille sjakk eller Ludo.. Du vet du er nerd når du nevner ordet binærtall.. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du vet du er nerd nå du blir glad hvis noen spør om du vil spille sjakk eller Ludo.. Du vet du er nerd når du nevner ordet binærtall.. binærtall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå