Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du i stedet for å levere inn PC-en til skolens administrator (den ble låst før eksamen) kjører opp en Linux CD, kopierer SAM filene (de i Vista), tar de på den stasjonære og kjører brute force på de til jeg fant passordet i stedet for å levere den inn til skolens administrator. Det handler om prinsipper, må jo beholde nerdetittelen. :)

Lenke til kommentar
Når du i stedet for å levere inn PC-en til skolens administrator (den ble låst før eksamen) kjører opp en Linux CD, kopierer SAM filene (de i Vista), tar de på den stasjonære og kjører brute force på de til jeg fant passordet i stedet for å levere den inn til skolens administrator. Det handler om prinsipper, må jo beholde nerdetittelen. :)

8758479[/snapback]

Den der skjønte jeg ikke helt. Litt forvirrende. :ermm:

Lenke til kommentar

Før eksamen måtte jeg levere inn den bærbare slik at de skal sikre at jeg ikke skal jukse som de gjør med alle PC-er før eksamen. Det han hadde gjort var å fjerne tilgang til diverse programmer så vidt jeg vet, og få meg til å bruke en ny konto. Han hadde satt passordbeskyttelse på administratorkontoen, og jeg fant ut hva passordet var.

Lenke til kommentar
Før eksamen måtte jeg levere inn den bærbare slik at de skal sikre at jeg ikke skal jukse som de gjør med alle PC-er før eksamen. Det han hadde gjort var å fjerne tilgang til diverse programmer så vidt jeg vet, og få meg til å bruke en ny konto. Han hadde satt passordbeskyttelse på administratorkontoen, og jeg fant ut hva passordet var.

8759826[/snapback]

Lurer på om passordet er det samme flere steder. På min gamle skole hadde de samme passord overalt på hele skolen :D (noobs...) (passordet var "titanic") Anyways.. Jeg formaterte min skolemaskin før jeg rakk å finne ut hva adminpassordet var. Share passord?

Lenke til kommentar
Lurer på om passordet er det samme flere steder. På min gamle skole hadde de samme passord overalt på hele skolen :D (noobs...) (passordet var "titanic") Anyways.. Jeg formaterte min skolemaskin før jeg rakk å finne ut hva adminpassordet var. Share passord?

8759880[/snapback]

På skolen vår har vi nylig fått nye bærbare pcer (til "Prosjekt til fordyping"). Administratorpassordet er "1234". :roll:

Lenke til kommentar
Når du irriterer deg over at det ikke går an å blokke lillesøstra di irl. xD

Når du seriøst syntes at :fun: smileyen ser bra ut på veggen til rommet ditt. :blush:

dsc00028mk9.th.jpg

8760077[/snapback]

Boka om Linux + et veldig geekish rom generelt :!: Du er den perfekte nerd! Får jeg ta på deg?

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Når du seriøst syntes at :fun: smileyen ser bra ut på veggen til rommet ditt. :blush:

8760077[/snapback]

Genialt! Det må jeg også gjøre. :D

Men, det ser ut til at du har den i høyere oppløsning. Stemmer det?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Boka om Linux + et veldig geekish rom generelt  :!:  Du er den perfekte nerd! Får jeg ta på deg?

8760929[/snapback]

Ja, det kan du nok få lov til en gang. Får se neste gang jeg drar til Oslo. :p

Men, det ser ut til at du har den i høyere oppløsning. Stemmer det?

8761141[/snapback]

Neida. Ser bare sånn ut. Gjør den større og tilpass den i Word eller OpenOffice eller noe og print ut. :thumbup:

Endret av ;P
Lenke til kommentar

8759880[/snapback]

På skolen vår har vi nylig fått nye bærbare pcer (til "Prosjekt til fordyping"). Administratorpassordet er "1234". :roll:

8759946[/snapback]

Er samme tingen på de trådløse ruterne på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...