johnj Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 ...når du søler brus i tastaturet og umiddelbart tenker "StickyKeys". Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det har skjedd med laptopen min. Og tastene er seige som fy, sitter igjen hele tiden og harde å trykke ned Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når du svarer dette(Christian er meg): - Kristian says:ellr Christian says: nei du er ikke web 2.0 :b - Kristian says: okey, ^^ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når du i stedet for å levere inn PC-en til skolens administrator (den ble låst før eksamen) kjører opp en Linux CD, kopierer SAM filene (de i Vista), tar de på den stasjonære og kjører brute force på de til jeg fant passordet i stedet for å levere den inn til skolens administrator. Det handler om prinsipper, må jo beholde nerdetittelen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nar du camper i Bildesammenhengleken! Finn et bilde som passer. traden. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når du i stedet for å levere inn PC-en til skolens administrator (den ble låst før eksamen) kjører opp en Linux CD, kopierer SAM filene (de i Vista), tar de på den stasjonære og kjører brute force på de til jeg fant passordet i stedet for å levere den inn til skolens administrator. Det handler om prinsipper, må jo beholde nerdetittelen. 8758479[/snapback] Den der skjønte jeg ikke helt. Litt forvirrende. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Før eksamen måtte jeg levere inn den bærbare slik at de skal sikre at jeg ikke skal jukse som de gjør med alle PC-er før eksamen. Det han hadde gjort var å fjerne tilgang til diverse programmer så vidt jeg vet, og få meg til å bruke en ny konto. Han hadde satt passordbeskyttelse på administratorkontoen, og jeg fant ut hva passordet var. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Før eksamen måtte jeg levere inn den bærbare slik at de skal sikre at jeg ikke skal jukse som de gjør med alle PC-er før eksamen. Det han hadde gjort var å fjerne tilgang til diverse programmer så vidt jeg vet, og få meg til å bruke en ny konto. Han hadde satt passordbeskyttelse på administratorkontoen, og jeg fant ut hva passordet var. 8759826[/snapback] Lurer på om passordet er det samme flere steder. På min gamle skole hadde de samme passord overalt på hele skolen (noobs...) (passordet var "titanic") Anyways.. Jeg formaterte min skolemaskin før jeg rakk å finne ut hva adminpassordet var. Share passord? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tror jeg holder det for meg selv siden det kan føre til at folk jukser, jeg er i mot juks. Jeg gjorde dette dager etter eksamen for moro skyld. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Lurer på om passordet er det samme flere steder. På min gamle skole hadde de samme passord overalt på hele skolen (noobs...) (passordet var "titanic") Anyways.. Jeg formaterte min skolemaskin før jeg rakk å finne ut hva adminpassordet var. Share passord? 8759880[/snapback] På skolen vår har vi nylig fått nye bærbare pcer (til "Prosjekt til fordyping"). Administratorpassordet er "1234". Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tror jeg holder det for meg selv siden det kan føre til at folk jukser, jeg er i mot juks. Jeg gjorde dette dager etter eksamen for moro skyld. 8759933[/snapback] Da får jeg finne det ut selv... Neste år. Hvis jeg gidder... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når du irriterer deg over at det ikke går an å blokke lillesøstra di irl. xD Når du seriøst syntes at smileyen ser bra ut på veggen til rommet ditt. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ...når du søler brus i tastaturet og umiddelbart tenker "StickyKeys". 8752820[/snapback] Den var nesten litt morsom for de som tar den Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når du irriterer deg over at det ikke går an å blokke lillesøstra di irl. xD Når du seriøst syntes at smileyen ser bra ut på veggen til rommet ditt. 8760077[/snapback] Genialt! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Når du irriterer deg over at det ikke går an å blokke lillesøstra di irl. xD Når du seriøst syntes at smileyen ser bra ut på veggen til rommet ditt. 8760077[/snapback] Boka om Linux + et veldig geekish rom generelt :!: Du er den perfekte nerd! Får jeg ta på deg? Endret 1. juni 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Når du seriøst syntes at smileyen ser bra ut på veggen til rommet ditt. 8760077[/snapback] Genialt! Det må jeg også gjøre. Men, det ser ut til at du har den i høyere oppløsning. Stemmer det? Endret 1. juni 2007 av MiSP Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Boka om Linux + et veldig geekish rom generelt :!: Du er den perfekte nerd! Får jeg ta på deg? 8760929[/snapback] Ja, det kan du nok få lov til en gang. Får se neste gang jeg drar til Oslo. Men, det ser ut til at du har den i høyere oppløsning. Stemmer det? 8761141[/snapback] Neida. Ser bare sånn ut. Gjør den større og tilpass den i Word eller OpenOffice eller noe og print ut. Endret 1. juni 2007 av ;P Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Lurer på om passordet er det samme flere steder. På min gamle skole hadde de samme passord overalt på hele skolen (noobs...) (passordet var "titanic") Anyways.. Jeg formaterte min skolemaskin før jeg rakk å finne ut hva adminpassordet var. Share passord? 8759880[/snapback] På skolen vår har vi nylig fått nye bærbare pcer (til "Prosjekt til fordyping"). Administratorpassordet er "1234". 8759946[/snapback] Er samme tingen på de trådløse ruterne på skolen. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ...når du søler brus i tastaturet og umiddelbart tenker "StickyKeys". 8752820[/snapback] hahahaha for dere som ikke vet hva det er trykk shift knappen 5 ganger^^ Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du vet du er nerd når når rommet dit ser slek ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå