Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du blir forelsket i en person uten og ha møtt personen?

8438697[/snapback]

Den situasjonen er jeg i nå. :blush:

8439037[/snapback]

Been there done that :innocent:

8439124[/snapback]

Me too. Føles deilig når man endelig møter personen, da, første og hittil eneste kjæresten min møtte jeg først på nettet. :)

HAr truffet mange folk fra nettet, blant annet Henrik (aka ;P) og Mikael (Redline), men føler meg ikke no særlig nerdete av den grunn. Føler meg heller veldig moderne.

Du vet du er Kirbynerd når alle vennene dine har en liten Kirbybamse du har brukt 2 lange timer på å lage.

Lenke til kommentar
Me too. Føles deilig når man endelig møter personen, da, første og hittil eneste kjæresten min møtte jeg først på nettet. :)

8439987[/snapback]

Det er det nok. :wee:

HAr truffet mange folk fra nettet, blant annet Henrik (aka ;P) og Mikael (Redline), men føler meg ikke no særlig nerdete av den grunn. Føler meg heller veldig moderne.

8439987[/snapback]

Du har nok rett i det. Føles det ikke litt rart å henge med vennene sine for første gang når man har kjent de i et halvt år eller noe via nettet? ;p

Du vet du er Kirbynerd når alle vennene dine har en liten Kirbybamse du har brukt 2 lange timer på å lage.

8439987[/snapback]

Når du lodder sammen en Kirby av en gammel PR-kabel og noen lysdioder, og regner ut formotstand til lysdiodene så de kan plugges inn i USB-porten. Har sendt den til Vegard_ og Hippie-Erlend som takk for Kirby'en jeg fikk av de. Kan hende en av de poster bilde av den her i morra. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...