krigsnaut Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 du vet du ikke er nerd når du: er stolt over å ha funnet ut hvordan man slår på en datamaskin må jukse for å klare spillet på "easy" faktisk brenner cd'er tror animasjon er et dyrespill ikke har signatur eller avatar framdeles har et geforce 100 eller eldre grafikkort Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hey, offtopic! *rapportere* Neida, 1. april, hoho. Der vart du skremt ja. Men for å snu på ett av punktene: Du vet du er nerd når du mimrer tilbake på de gode gamle dager da man faktisk måtte brenne ut CDer for å kunne bruke dem. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du vet du er nerd når du skaffer deg en PDA med fjernkontroll til TVen sånn at du ikke trenger å reise deg for å hente den ordentlige fjernkontrollen. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du vet du er nerd når du legger in "du vet du er nerd" punkter i denne tråden. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du vet du er nerd når du legger in "du vet du er nerd" punkter i denne tråden. 8295249[/snapback] Åh den er så gammel:P Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du vet du er nerd når du ser snipere på kjøpesenteret. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du vet du er nerd når du ser snipere på kjøpesenteret og ikke løper ut, men hopper bak nærmeste kasse og h4xxer han/hun. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du vet du er nerd når du legger in "du vet du er nerd" punkter i denne tråden. 8295249[/snapback] Åh den er så gammel:P 8296213[/snapback] tror det var regler mot "hørt den før" poster du vet du er nerd nerd du roper "CAMPER" til sikkerhetsvakta. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du vet du er nerd når du skaffer deg en PDA med fjernkontroll til TVen sånn at du ikke trenger å reise deg for å hente den ordentlige fjernkontrollen. 8293795[/snapback] Når du har innlagd fjernkontrollprogram i PDA'en/mobilen din med infrarød, som styrer DVD-spilleren, stereoanlegget, tv'en, alt... Selv har jeg ikke PDA. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 du vet du ikke er nerd når du ikke ved hva en pda er... Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Når du får firkanta øyne hHAHAh Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du vet du er noob når du kommer med sånne vitser... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Denne har sikkert vert før men: Du sier "k" istedenfor og si "ok". Du joiner tilskuere på div. steam spill, når du er på populære servere i opp til flere dager, bare for at du skal slippe og vente på og joine. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Søstra mi på snart 6 driver stadig og maser på meg og sånt. Husker en gang jeg var nær ved å si til henne "Nå roer du deg ned, før jeg blokkerer deg!". Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Søstra mi på snart 6 driver stadig og maser på meg og sånt. Husker en gang jeg var nær ved å si til henne "Nå roer du deg ned, før jeg blokkerer deg!". 8307581[/snapback] Eller sier med hevet stemme: "Slæsh ignore!" Ja, jeg har faktisk gjort det. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Når du har planer om å overklokke Playstation'en din bare for moro skyld. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 hva er shortkey for å komme inn i BIOS på playstation 2 new edition?? har lurt litt på det... eller er det switcher på hovedkortet som i gode gamle dager?? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 her forleden skulle vi ha en mundtlig samtale i engelsken i grupper. vi satt lizz0m på en internett-chat-side, med folk fra hele verden og skulle forklare hvordan skolene i norge er. jeg sa: /disconnect (det var med vilje, men mange lo ) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Sykt genialt, Valkyia. Skjønte læreren hva du mente med det? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå