Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Hehe denne er bra da =)

Læreren kommer inn i klasserommet og du sier: Enemy Spotted! Og læreren sier: Negative.

Også når noen hopper jævelig høyt sier du: Nice gravitaiton cheat you bitch! :)Også en siste: Du tror at brusen din er en HE-bombe, og rister den og kaster den på læreren og sier FIRE IN THE HOLE!! xD

Og enda en... Du løper fra klasserommet om brannalarmen går. Du tror noen har plantet bomben! xD

8161321[/snapback]

ja fy faen, dette tar jo av!!

Du er lizzm nerd når du lizzm må løpe til butikken for å kjøpe cola LOLZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rettelse: Nerder og fjortisser.

8163951[/snapback]

My point eggxactly.

 

ja fy faen, dette tar jo av!!

Du er lizzm nerd når du lizzm må løpe til butikken for å kjøpe cola LOLZ

8161560[/snapback]

My thoughts eggxactly.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Tror jeg samler noen av mine flauser innenfor nerdeverden:

 

1. Når jeg skulle ut fra bensinstasjon ble sikt til høyre skjermet av snø. Da det kom bil på bil ropte jeg til meg selv "det var da fan til spawnrate på de bilan".

 

2. I samtale med min mor/far/søster ja mange bruker jeg mange ganger og si "btw" (sier bokstavene) og "fan, må afk en tur" når jeg skal på do. Ingen skjønner hva dette betyr. Ropte og ut på et kjøpesenter "rofl" når min søster fortalte noe morsomt. Følte meg lite lur.

 

3. Spurte en kompis hvor god HW det var på det nyinvisterte. Det nyinvisterte var en bil.

 

4. Enkelte ganger når jeg treffer på idioter bak ratte (kjøretur) tenker jeg "fan kor e en mod når du treng han" og føler meg dum etterpå.

 

5. Purken sto og hadde beltekontroll her en morgen jeg skulle på jobb, hvor noen hadde blitt stoppet. Tenkte automatisk "tro hvem som har rapportert han" før det gikk opp for meg at dette er real life.

 

Kan tro jeg kødder her men gjør faktisk ikke det. Når jeg f.eks er ute og kjører og er på kjente veier glir hjernen over i dvalemodus og alt går på autopilot, dessverre gjelder det og tankene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...