chokke Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe denne er bra da =)Læreren kommer inn i klasserommet og du sier: Enemy Spotted! Og læreren sier: Negative. Også når noen hopper jævelig høyt sier du: Nice gravitaiton cheat you bitch! :)Også en siste: Du tror at brusen din er en HE-bombe, og rister den og kaster den på læreren og sier FIRE IN THE HOLE!! xD Og enda en... Du løper fra klasserommet om brannalarmen går. Du tror noen har plantet bomben! xD 8161321[/snapback] ja fy faen, dette tar jo av!! Du er lizzm nerd når du lizzm må løpe til butikken for å kjøpe cola LOLZ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ...Og der har du forskjellen på nerder og CS-nerdz. 8161523[/snapback] Rettelse: Nerder og fjortisser. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Rettelse: Nerder og fjortisser. 8163951[/snapback] My point eggxactly. ja fy faen, dette tar jo av!!Du er lizzm nerd når du lizzm må løpe til butikken for å kjøpe cola LOLZ 8161560[/snapback] My thoughts eggxactly. Endret 15. mars 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) ... når du velger hvordan pcen er bygget opp på et "fritt-tema" prosjekt Endret 15. mars 2007 av Håkki Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Når du har ett 20.minutters framlegg om datastyrte hus Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tror jeg samler noen av mine flauser innenfor nerdeverden: 1. Når jeg skulle ut fra bensinstasjon ble sikt til høyre skjermet av snø. Da det kom bil på bil ropte jeg til meg selv "det var da fan til spawnrate på de bilan". 2. I samtale med min mor/far/søster ja mange bruker jeg mange ganger og si "btw" (sier bokstavene) og "fan, må afk en tur" når jeg skal på do. Ingen skjønner hva dette betyr. Ropte og ut på et kjøpesenter "rofl" når min søster fortalte noe morsomt. Følte meg lite lur. 3. Spurte en kompis hvor god HW det var på det nyinvisterte. Det nyinvisterte var en bil. 4. Enkelte ganger når jeg treffer på idioter bak ratte (kjøretur) tenker jeg "fan kor e en mod når du treng han" og føler meg dum etterpå. 5. Purken sto og hadde beltekontroll her en morgen jeg skulle på jobb, hvor noen hadde blitt stoppet. Tenkte automatisk "tro hvem som har rapportert han" før det gikk opp for meg at dette er real life. Kan tro jeg kødder her men gjør faktisk ikke det. Når jeg f.eks er ute og kjører og er på kjente veier glir hjernen over i dvalemodus og alt går på autopilot, dessverre gjelder det og tankene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Men vet at man er nerd når man ler hver gang man titter i atlaset og ser den danske kommunen LOLland. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 5. Purken sto og hadde beltekontroll her en morgen jeg skulle på jobb, hvor noen hadde blitt stoppet. Tenkte automatisk "tro hvem som har rapportert han" før det gikk opp for meg at dette er real life. 8164450[/snapback] Haha den var faktisk litt bra. Forumnerd FTW Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 5. Purken sto og hadde beltekontroll her en morgen jeg skulle på jobb, hvor noen hadde blitt stoppet. Tenkte automatisk "tro hvem som har rapportert han" før det gikk opp for meg at dette er real life. beltekontroll? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 beltekontroll? 8165712[/snapback] Bilbelte? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 ...når du irriterer deg at læreren retter deg hele tia mens du driver på tavla og du skriver "/ignore ( navn ).... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 beltekontroll? 8165712[/snapback] jepp alle som ikke har på seg belte i buksa blir tauet rett inn... Ingen vet hva som skjer der, men ingen har overlevd enda Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Man vet man er Call of Duty-nerd når noen kaster noe inn i rommet og du skriker,"Achtung! Die Granate!". Oversettelse for de som ikke forstår tysk: "Pass på! Granater!" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Men vet at man er nerd når man ler hver gang man titter i atlaset og ser den danske kommunen LOLland. 8165156[/snapback] Hahahahahahaha, det er meg :!: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Du er nerd når du nester ler deg ihjel av at skolepcen har 128 kB minne :!: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Men vet at man er nerd når man ler hver gang man titter i atlaset og ser den danske kommunen LOLland. 8165156[/snapback] Hahahahahahaha, det er meg :!: 8168323[/snapback] Da vil du le av betemoren min, folk kaller henne Lolla selv om det ikke er hennes eget navn. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Når du irriterer deg grønn på lærere eller folk som holder foredrag som ikke kan noe om data. Man må si til at betyr pause. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Når du alltid tenker at det står Sleep LOL hver gang du kjører forbi denne butikken. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det første du tenkte på når du så disse sakene var VLC, jeg var på flyplassen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg lo høyt av hvor mange poster jeg har nå! :!: 1024 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå