I.A.G. Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Når du sier du går å tar en reboot, når du tar deg en hvil 8074746[/snapback] Eller når du ikke får sove, og tenker: Hvem har deaktivert dvalemodus!? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Når du skriver kjærlihetsbrev på binær til dama... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Når du skriver kjærlihetsbrev på binær til dama... 8075797[/snapback] Når dama di forstår det. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Når dama di forstår det. 8075848[/snapback] Da er hun nerd :!: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Da er hun nerd :!: 8080906[/snapback] Ja, men da er også du nerd som har ei slik dame. (Joda, finnes unntak.) Endret 5. mars 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dama mi liker CS, WC2 og å spille Tekken Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Når du sier du går å tar en reboot, når du tar deg en hvil 8074746[/snapback] har faktisk gjort dem ved mer en en sammenheng Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Læreren spurte hvorfor jeg ikke var på skolen den ene dagen, jeg svarte faktisk "Nei jeg var offline". Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For en tid tilbake siden trewnte jeg Tae-Kwon-Do, jeg hadde blått belte med tre striper på før jeg slutta. Etter den siste graderinga så jeg på beltet mitt og tenkte: "Dæven, nå er jeg bra høy level ass! Banker alle hvitbeltene lett!" Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En i gamleklassen min het Camilla med et etternavn på S jeg ikke husker. Hva blir initsialene? Jo, CS, . Husker noen i klassen hadde hengmann og han som valgte var litt småforelska i hun Camilla. Han valgte Counter Strike, men noen trodde han mente Camilla, . Er lenge siden det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du vet du er nerd når du husker NetBIOS navnet på maskinen på jobb/skole Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du vet du er nerd når du husker NetBIOS navnet på maskinen på jobb/skole 8089610[/snapback] bare meg som føler meg som en komplett idiot når jeg leser tråden her? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En i gamleklassen min het Camilla med et etternavn på S jeg ikke husker. Hva blir initsialene? Jo, CS, . Husker noen i klassen hadde hengmann og han som valgte var litt småforelska i hun Camilla. Han valgte Counter Strike, men noen trodde han mente Camilla, . Er lenge siden det. 8089492[/snapback] Var en av det samme i gamleklassen min. Alle kalte henne bare CS. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skulle legge meg å sove en sommervarm dag i nord, da jeg hørte i mitt øre den mest irriterende lyden som finnes når du skal sove. En mygg. Spratt opp, klaska rundt meg med et blad til skurken var flat. Da jeg var nesten sovnet, hørte jeg igjen den irriterende myggsumme lyden, og spratt opp og gaula ut i rommet "d va da t hælvette for en spawn rate de hadde". Problemet kom da jeg måtte forklare meg til resten av familien hva jeg mente med utbrudde mitt på natta... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Haha! Sykt genial, Bear^! :!: Lenke til kommentar
Namek Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En i gamleklassen min het Camilla med et etternavn på S jeg ikke husker. Hva blir initsialene? Jo, CS, . Husker noen i klassen hadde hengmann og han som valgte var litt småforelska i hun Camilla. Han valgte Counter Strike, men noen trodde han mente Camilla, . Er lenge siden det. 8089492[/snapback] Har en Camilla i klassen med samme initialene.. Har egentlig aldri tenkt over det før.. Var en gutt på håndballaget som hadde det også, Christian *****. La merke til det på han da han hadde bukse og genser med initialene trykt på.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har også en Camilla i klassen, men dessverre ikke en med initialene CS (her er det CF). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har også en Camilla i klassen, men dessverre ikke en med initialene CS (her er det CF). 8094990[/snapback] Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hehe... Litt enig med deg der, Bear^. Tenkte ikke på det før jeg så bildet. ... når du sosialiserer deg på forumet. ... når du bruker skoletimen til forumet. *starte med engelskoppgaven (om jeg orker)* Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Endelig fant jeg på en Du vet du er nerd når den eneste måten du kan se om noen i familien er hjemme på er på hvilke lys som lyser på routern/hub'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå