Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En i gamleklassen min het Camilla med et etternavn på S jeg ikke husker.

Hva blir initsialene? Jo, CS, :p.

Husker noen i klassen hadde hengmann og han som valgte var litt småforelska i hun Camilla. Han valgte Counter Strike, men noen trodde han mente Camilla, :p. Er lenge siden det.

Lenke til kommentar

Husker noen i klassen hadde hengmann og han som valgte var litt småforelska i hun Camilla. Han valgte Counter Strike, men noen trodde han mente Camilla, :p. Er lenge siden det.

8089492[/snapback]

Var en av det samme i gamleklassen min. Alle kalte henne bare CS. :wee:

Lenke til kommentar

Skulle legge meg å sove en sommervarm dag i nord, da jeg hørte i mitt øre den mest irriterende lyden som finnes når du skal sove. En mygg.

Spratt opp, klaska rundt meg med et blad til skurken var flat.

Da jeg var nesten sovnet, hørte jeg igjen den irriterende myggsumme lyden, og spratt opp og gaula ut i rommet "d va da t hælvette for en spawn rate de hadde".

Problemet kom da jeg måtte forklare meg til resten av familien hva jeg mente med utbrudde mitt på natta...

Lenke til kommentar

8089492[/snapback]

Har en Camilla i klassen med samme initialene.. Har egentlig aldri tenkt over det før.. Var en gutt på håndballaget som hadde det også, Christian *****. La merke til det på han da han hadde bukse og genser med initialene trykt på.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...