Kebab GUD Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg skal nå kjøpe meg 512MB DDR-Ram (333MHz) men hvilket merke skal jeg ta ..?? jeg vil helst ha et "billig" et men ikke dårlig .. jeg har ingen planer om å overklokke så overklokkings ram trenger jeg ikke.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hvis du ikke skal overklokke er det vel nett det samme hvilket merke du velger. Tror ikke det er noe forskjell på ytelsen mellom forskjellige produsenter. Lenke til kommentar
sten Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Så å si det samme. liten forskjell etter det jeg har erfart. skal du ha det beste? Corsair XMS brikker skal være det beste i dag. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: skal du ha det beste?Corsair XMS brikker skal være det beste i dag. Det beste i ytelse på standard hastigheter er vel ikke forskjell fra produsenter men når det gjelder overkollking kan jeg være enig med deg i.. Hvis du ikke skal overklokke kan du kjøpe TwinMOS eller DDR-DIMM fra Komplett Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Om du ikke skal overklokke så er Samsung raskest på mange tester. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 hvis du ikke overklokker så yter rambrikker med samme innstillinger _akkurat_ likt... ergo kjøp det billigste som tar de settingene du har tenkt å kjøre... Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Han spurte jo ikke om hva han kan bruke, men hva som er BEST. Kvalitetsmessig er det vel Corsair som er høyest oppe. Selv har jeg Crucial da disse også er av meget god kvalitet og jeg fikk dem billigere enn TwinMOS. :smile: Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Stort sett akkurat det samme når du ikkje skal overklokke.. Skal du overklokke anbefaler eg samsung (samsung pcb og brikker) DDR333, men du skal jo ikkje overklokke så då kan du kjøpe det billegaste du finn :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg kommer til å gå for Samsung. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Corsair er det beste uten tvil. Ingen over og ingen ved siden av! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 morsomt å se hvordan folk går av tema ... corsair er FOR DYRT!!!!... det sa jeg i første melding .. samme med samsung (ingen har den heller) Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 har selv crucial, koster bare noen kroner mer en "standard" ram forholdsvis overklokkings vennlig ram Lenke til kommentar
balrog Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Crucial er garatert rammen du får mest igjen for pengene.. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Crucial er bra, men de lager ikke 512mb brikker av pc2700 ddr. Sux! Kjøper du noname på Komplett.no så kan du være heldig å få Samsung brikker eller Twinmos med Samsung chiper på, ikke så verst dem faktisk! Lenke til kommentar
rogers Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Crucial (Micron's direktesalgs merke) er utvilsomt noe av det beste du kan skaffe deg. Crucial nylig kommet med 512MB PC2700 brikker i sortementet sitt. http://www.crucial.com/store/listmodule.as...&Attrib=Package Roger Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: MrA| skrev (2002-08-06 16:01):Corsair er det beste uten tvil. Ingen over og ingen ved siden av! Samsung er over, Corsair Under! Lenke til kommentar
klo Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 10:40, Killer_DT skrev: Quote: MrA| skrev (2002-08-06 16:01): Corsair er det beste uten tvil. Ingen over og ingen ved siden av! Samsung er over, Corsair Under! samsung er vell corsair såvidt jeg vet Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 10:46, klo skrev: Quote: Den 2002-08-07 10:40, Killer_DT skrev: Quote: MrA| skrev (2002-08-06 16:01): Corsair er det beste uten tvil. Ingen over og ingen ved siden av! Samsung er over, Corsair Under! samsung er vell corsair såvidt jeg vet Helt riktig! Corsair er Samsung brikker av høy kvalitet, de blir spesial lagd for å klare høyere hastigheter enn standard brikkene til Samsung. Påstanden til Killer_DT er ikke noe å stole på. Ettersom Corsair selger PC3200 brikker i dag, mens Samsung selger PC2700... Kjøper du en PC3200 brikke klarer den simpelt 200MHZ FSB/MEM. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg er ikke no ekspert på ram altså, men personlig synes jeg Apacer ramen de selger på psdata er bra, og heller ikke spesielt dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå