akristina92 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Heisann alle spillere! Kom over en liten post på wow-eu.com forumet, der det stod diverse forslag til nye hunter skills o.l! http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...-en&T=55953&P=1 Tror dere det blir noe av dette? Det håper jeg! Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 det hadde vært genialt om det ble noe av dette. den listen er en liste som har blitt sendt til de "høyere makter"(også kalt developers ) som da skal bestemme om de vil gjøre noe av dette. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Heisann alle spillere! Kom over en liten post på wow-eu.com forumet, der det stod diverse forslag til nye hunter skills o.l! http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...-en&T=55953&P=1 Tror dere det blir noe av dette? Det håper jeg! Det BLIR noe av dette. DEt kommer med på revampen som hunteren får i starten av septemeber (neste store patch) Lenke til kommentar
cairn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger ingenting av det der. Hunter er wow's beste klasse, hands down. Problemet er at 95% av huntere ikke kan utnytte alle muligheter i klassen sin Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger ingenting av det der. Hunter er wow's beste klasse, hands down. Problemet er at 95% av huntere ikke kan utnytte alle muligheter i klassen sin Jeg kna tippe at du er en hunter som er under eller ikke så mye høyere level enn 40. For de eier hardt i starten av spillet. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tro meg!! Huntere ER knall gode på 60 også. Men det er en klasse som må kunne bli spillt, ikke bare sitte å spamma knapper i hytt og gevær. Huntere er grisevanskelig å fighte med, hvis jeg ikke får tatt dem ned fort som fy! Er rogue selv btw 1 mot 1 er hunterer suverene. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 End game som hunter er skikkelig bad, er jo en grunn til at de nesten aldri får instance team. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 End game som hunter er skikkelig bad, er jo en grunn til at de nesten aldri får instance team. Det er vel egenlig det som er kjernen til dette problemet. Og det er VELDIG irriterendes. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger ingenting av det der. Hunter er wow's beste klasse, hands down. Problemet er at 95% av huntere ikke kan utnytte alle muligheter i klassen sin Jeg kna tippe at du er en hunter som er under eller ikke så mye høyere level enn 40. For de eier hardt i starten av spillet. Nei, jeg er ikke hunter engang. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Opp til lvl 25 har hunter vært helt supert uslåelig i PVP Får håpe de fikser problemet med at de er dårlige i høyere lvl Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Haha, får jeg charget en hunter i real pvp er han død, rett og slett, kan umulig ta meg.. Kan tilogmed spamme hamstring og får immobilize effect Hunter <<< Warrior i melee I dueller kan de være veldig vanskelige, men det er bare pga frost trap -> frost trap -> frosttrap -> frosttrap -> 15-20% hp, har jeg flaks tar jeg han Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Med Mage er det bare å nuke litt med instant cast før man hopper inn i melee, frost nova, deadzone, nuke, crazy AE:P Hunters er utrolig svake i melee. btw, Nerf Aimed Shot Crit 2k+ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Med Mage er det bare å nuke litt med instant cast før man hopper inn i melee, frost nova, deadzone, nuke, crazy AE:P Hunters er utrolig svake i melee. btw, Nerf Aimed Shot Crit 2k+ ja, men polymorph, pyroblast, instant fireball, fire blast, frost nova, deadzone - fireball, fire blast, IAE er ikke noe farlig :!: Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 End game som hunter er skikkelig bad, er jo en grunn til at de nesten aldri får instance team. huntere er vitale i Molten Core, mot Magmadar. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 End game som hunter er skikkelig bad, er jo en grunn til at de nesten aldri får instance team. huntere er vitale i Molten Core, mot Magmadar. Alle klasser har jo en viktig rolle i MC...absolutt alle klasser er med i MC...hvis ikke er det noe seriøst feil med guilden... Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Med Mage er det bare å nuke litt med instant cast før man hopper inn i melee, frost nova, deadzone, nuke, crazy AE:P Hunters er utrolig svake i melee. btw, Nerf Aimed Shot Crit 2k+ ja, men polymorph, pyroblast, instant fireball, fire blast, frost nova, deadzone - fireball, fire blast, IAE er ikke noe farlig :!: Hva med frost trap -> aimed shot (som ofte critter 2.5k med spellcasters (og om man har hele dragonstalker settet og epic buen, så plusser vi nok på noen k-er til ). Da burde magen ha under halve helsen igjen. Så får du to valg: 1. Charge mot magen igjen, mens du er klar med et confusion shot, FD, og legger en frost trap under beina på magen, eller om du er så uheldig å bli frost novaet, sparer du confusion skuddet til da, så magen bare vandrer rundt som en tulling til frost nova går over, FD, og legger frost trap under beina. Duellen avsluttes så med et nydelig aimed shot rett i skallen på magen som faller om på bakken. 2. Bruker den nye stingen som hunterene får i neste patch, som stunner magen i 12 sekunder og gjør mye nature damage. Bandasjer så deg selv, og avslutt med aimed shot. og btw, etter noen runder i MC får man såpass mye fire resistance at fire spellsene gjør liten skade. Greide å resiste 5 fire spells på rad når jeg duelerte med en level 60 mage og når det gjelder at hunters er svake i melee, så er det litt feil. Med parry og dodge chanse som til sammen blir ca 50%, og en ekstrem critt chanse, kan jeg love dag at de gjør skade som nærmer seg rogue nivå. Dessuten kan de stunne deg i nærkamp også, om de få parry (noe som skjer ganske ofte). Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ..Og når det gjelder at hunters er svake i melee, så er det litt feil. Med parry og dodge chanse som til sammen blir ca 50%.. Det er derfor jeg elsker huntere! *ovepower crits for 1200* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå