Twen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg lurer på hva forskjellen er mellom Windows Server 2003 Standard edition og Enterprise edition? Og hva er forskjellen på å ha lisens per server eller per seat? Endret 13. august 2005 av Twen Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg lurer på hva forskjellen er mellom Windows Server 2003 Standard edition og Enterprise edition? Og hva er forskjellen på å ha lisens per server eller per seat? Virker en smule feilpostet men men... Du kan jo lese selv om forskjellen på standard og enterprise her, som jeg fant med et meget enkelt søk... Når det gjelder forskjellen på per server og per seat, er at per server betaler du en gitt pris per server du kjører W S 2003 på og at du kan ha så mange brukere du vil koblet opp. Per seat betyr at du betaler for hvor mange som du kobler opp mot serveren(e) du kjører 2003 på. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dette har ingen ting med programmering i Windows å gjøre så den flyttes til Servere Vil også be trådstarter om å rette (edit-knappen) emnefeltet så det sier noe om hva det er han lurer på med WinServer 2003. Lenke til kommentar
Twen Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Dette har ingen ting med programmering i Windows å gjøre så den flyttes til ServereVil også be trådstarter om å rette (edit-knappen) emnefeltet så det sier noe om hva det er han lurer på med WinServer 2003. Takk for hjelpen! Er foresten en HUN, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå