Andsør Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hei. Jeg har akkurat fått meg mitt første dSLR - EOS 350D. Jeg er veldig fornøyd hittil, men skulle gjerne hatt et objektiv rundt ca.70-300 f4-X. Jeg har ikke så mye peiling enda, og lurer på om jeg kunne fått noen tips. Forresten, objektivet skal bli brukt til flyspotting - bilder av fly i bevegelse, mao. Budjsett: rundt tre lapper. Svar mottas som takk! Hilsen Anders. Endret 10. august 2005 av Andsør Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Umiddelbart så er der canons Canon 75-300 usm eller Sigmas 70-300 apo zoom makro Kender ikke canons, men sigmas er fin hvis der er lys nok. Jeg har haft canons IS model, men det tror jeg ikke du har meget glæde af hvis du skal skyde flyvende fly ... Endret 11. august 2005 av Kigulu Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Tusen takk for svar! Tror jeg går for Sigmaen. Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Da jeg søkte litt rundt på nettet, fant jeg denne. Kan noen fortelle meg forskjellen på denne og sigmaen? Tusen takk! Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Fred Miranda syntes jeg er et fint sted at få indtryk af folk tilfredshed med forskellige objektiver ... Det er ikke så prof, men ganske almindelige mennesker der skriver så læs alle anmeldelser ... og konkluder (bla.) ud fra dem Endret 14. august 2005 av Kigulu Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Ja, der var det en del som var misfornøyd med at den brukte lang tid på å fokusere - dvs, dette objektive egner seg ikke for å ta bilder av flyspotting... Strøket av listen. Tusen takk for linken - nyttig! Lenke til kommentar
FotoKyrre Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dette er en bedre plass: http://www.camerareview.com/index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå