galskab Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gleder meg! Tidlig oppe du var da? døgna? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 tidlig oppe fordi jeg prøver tjene inn penger fortere enn de forsvinner, har drukket et par liter kaffe nå. så jeg sitter slik: Lenke til kommentar
galskab Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg kjøpte en fotskammel på mandag og fikk ikke med trekk fikk du, gidder ikke lage worklogg av min, kommet så langt Lenke til kommentar
opticus Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Nei, jeg måtte kjøpe med ett trekk tror jeg, lenge siden jeg kjøpte den. Her er det litt nye bilder. Endret 19. august 2005 av opticus Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dette begyner og ligne på moe Lenke til kommentar
galskab Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dette begyner og ligne på moe ja stå påå Lenke til kommentar
opticus Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 godt godt neste på lista: - Fjernkontroll (er igang med testing av en ati remote wonder ii) - Montere vifter og tette igjen bunn av boksen(vifter er bestillt) - Montere dvd spiller (har litt rester etter blikkinnslager på hytta, skal dit i helga) - Lete opp noen som har ei antenne til et dlink dwl520+ trådløs nettverkskort som enten vil gi den bort eller selge den latterlig billig. - Hvis pengene strekker til kjøpe trådløs overføring av lyd og bilde, så kan fotskammelen stå hvor den vil siden fjernkontroll er rf weeee Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 rester etter blikkinnslager var ferdig på hytta det ble en dvd ramme etter endel att og fram, var ikke så lett å få ting til å bli riktig uten skikkelig verktøy sagde til ei plexi plate, samt hull til den og og hull til dvdspilleren satte den i satte i dvd spillern også kommer det litt bilder av hvordan den er forløbig, har litt til som skal gjøres, lufting feks den boksen på høyre side der er en rf mottager til fjernkontroll neste på lista: - lage hull til dvd i trekket til fotskammelen - sette list rundt vindu - montere lufting, deler er på vei, 2 stk 120mm vifter og en viftestyring, samt filter til vifter Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Meget stilig, stå på! Har du vurdert å feste en litt hissig harddisk direkte i treet, så har du fotmasasje og? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) sinnsykt rått da! gleder meg til å se resultatet!!! KTGWO EDIT: inleg nr. 150 Endret 22. august 2005 av haakie Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bare en ting som kan beskrive dette: Præææktfuiljt! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tøft! Kan nesten ikke si mer. Du skal i allefall ha en liten ting til, og det er at du er veldig kreativ! (Lærerpreg over det?) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) EDIT: inleg nr. 150 gratulerer, skjekk hvor mange inn leg jeg har på så kort tid Edit: Må bare si at jeg liker prosjektet ditt bare mer og mer. Mente ikke og spame posten din Endret 24. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
galskab Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) driit bra octipus stå på mann edit oPtiCus Endret 25. august 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
opticus Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 mcubed meg i ræva, faen for et helvete av en viftestyring. Har prøvd alle mulig drivere og softwareversjoner om hverandre. Har sendt mail til microplex, bilder kommer når viftestyring er på plass, bunnplate og det meste er egentlig ferdig. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 sniktitt, orker ikke legge ut flere bilder nå. etter 3 maskiner var tilkoblet denne viftekontrolleren fikk jeg endelig oppgradert firmware på den og da funket den som en drøm Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Plata som vises på venstre side i bilde over skal byttes ut, det er bunnplata. Den er laget i alt for dårlig og fislete matriale. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne det jeg trenger, men skal ta meg en tur rundt på bygningsplassene i område, de pusser jo opp bygårder i hytt og pine i område her. Må også få inn en intern usb eller finne på noe lurt. Er endel justeringer som må gjøres. plan: -Starte å lage tegninger og måle så jeg vet at ting får plass og havner på rett sted. -Snu psu biten som er inni kassa og montere hele psu inni kassa. -Bytte bunnplate. -Sette på en scart kontakt i siden -Lage hull i trekket, men dette må jeg vente med til jeg vet at alt er der det skal være, ting flytter rundt på seg hele tiden EDIT: Skrevet 27/08/2005 : 05:46 klokka går en time feil og nå må jeg f*** meg sove EDIT: selvfølgelig måtte det være polakker som hverken snakker norsk eller engelsk dit jeg gikk og det andre stedet er det sikkert norske folk, for der var det ingen som jobbet enda, jaja, god natt Endret 27. august 2005 av opticus Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Dette ser bra ut dette ja, elsker kabinett som er praktiske på en annen måte enn akkurat når en bygger inni dem Lenke til kommentar
moiself Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tøft. på en pc fra ikea sitter far og denger mor.... osv HAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå