opticus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg måtte tenke noen minutter før jeg kom på å bygge maskina inn i en fotskammel fra ikea oppdatering 1 oppdatering 2 oppdatering 3 oppdatering 4 oppdatering 5 Jeg er godt på vei egentlig, her er litt resultat etter jeg har voldtatt ett kabinett med dremmel, skulle så gjerne hatt en vinkelsliper, men en dremmel gjorde jobben den også, letet litt i en diger eske med gammelt datautstyr og har nå kommet frem til dette: mer bilder på side 2 Endret 2. september 2005 av opticus Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ooooh, nice Kjøling, hva med 4 stk av de her? Det er ikke så gerlig med støy skal du ha midre støy så er vel viftestyring en kjekk ting. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hehe!! Alltid gøy med prosjekter der man bygger pc inn et eller annet som overhode ikke har noe med pc å gjøre Lenke til kommentar
opticus Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 takk takk specs er forresten: p3 500mhz 512mb ram gforce 2 m/tv ut (foreløbig, det bråker for mye, kom gjerne med tips på hvordan man kan løse dette veldig billig) har noe plexiglass liggende, kanskje jeg skal lage vindu også, så jeg ser hva jeg driver med uten å skru fra hverandre hele greia hver gang, evt sette på noe hengsler. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 WOW!! Det der var jo kjempe smart da! Og stilig! Men hvordan blir det med støv? Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 WOW!! Det der var jo kjempe smart da! Og stilig! Men hvordan blir det med støv? Mvh. SacrefiZer Tja, han kan jo dekke igjen budden med plexi Denne iden må du ha planlagt lenge Lenke til kommentar
opticus Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 støv er jo alltid ett problem, jeg vet faktisk ikke enda. Men sette litt plexi der er jo ett godt forslag. Kanskje bygge noe som blåser ut luft i den plata også, med ett rør oppe fra toppen i kassa. Støvproblemet er ikke første pri. Ha endel annet som må på plass først Har jo nesten ikke noe verktøy heller Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Genialt konsept! ;D Forslag til navn hvis du ikke har: Tåfis =D Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Denne idéen stjeler jeg, rått og brutalt, uten skam. Genialt. Vurderte å bygge et eget kabinett, og det ville blitt akkurat slik. Dette blir jo mye enklere, og eh, ikke så veldig dyrt. Prisen på den fotskammelen er jo 165 kroner. Hey ho, hey ho, to IKEA I will go. (men min blir svart) edit: vurderer å kjøpe to. Knerte de to ilag, og ha plass til vannkjøling og slikt i den ene, samt plasser til disker i raid osv der... Blir en liten benk. Som passer bra, med tanke på at leiligheta mi er mindre enn minst. edit2: men jeg får kanskje plass til alt i 1. Hmm, vi må se. Takk for idéen. Endret 11. august 2005 av Carnatus Lenke til kommentar
opticus Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 bare hyggelig det lykke til! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 kuli å sitte mykt å godt på sin egen pc da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har brukt min PC som fotskammel og stol i alle år jeg.. Funker fett det, bare legge ei pute på'n! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dersom denne fotskammelen skal bli brukt noe aktivt (les: slenge bena fra seg med et dunk), så foreslår jeg nøye planlegging av beskyttelse av harddisk. Noen gummiknotter her og der, og ikke minst prøve å få til et oppheng med O-RINGER. Så kan du trygt slenge fra deg bena etter en lang dag, uten frykt for å knuse harddisken din. Flott prosjekt, håper det blir full klaff! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 er det denne du har ? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) er det denne du har ? ja Står litt stille nå, men har fått tak i et lydløst skjermkort. Vurderer å skaffe meg ett "hauppage pvr150 mce" kom gjerne med andre forslag eller si at det er lurt. Dvd spilleren er en slimline dvd slot in spiller som gir meg endel hodepine når jeg prøver komme på en god løsning på hvordan jeg skal få festet den, finner ikke noen skruer som passer til den heller men det skal nok ordne seg! Endret 12. august 2005 av opticus Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 er det denne du har ? ja kan jeg lage en "lik" fotskammel i bare en annen farge? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 lag i samme farge om du vil du. hvis du lurte på om du får bruke ideen, så selvfølgelig! veldig fin å bygge i den kassen Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 lag i samme farge om du vil du. hvis du lurte på om du får bruke ideen, så selvfølgelig! veldig fin å bygge i den kassen stort billig bra kabbis Lenke til kommentar
opticus Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Linja er nede hjemme, derfor bilder ikke synes for øyeblikket og heller ingen bildeoppdateringer er kommet på plass. Jeg har byttet hd til 2,5" samsung spinpoint. Lager også noe saker å feste hd i til denne i alu, uten hd klarer jeg ikke høre noe som helst lyd fra denne kassa nå, stappa hode inni kassa uten at jeg hørte noe og ja, den sto på bilder kommer straks linja er oppe og jeg er hjemme Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gleder meg! Tidlig oppe du var da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå