Bandidos-Pelle Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noe jeg alltid har lurt på: 1. Kan dere (moderatorer og administratorer) se hvem som sender inn en såkalt "report"? 2. Hvis jeg trykker reportknappen på et innlegg i en tråd, rapporterer jeg da innlegget eller tråden? Hvis sistnevnte bør det da stå klart og tydelig når man rapporterer at det gjelder tråden og ikke innlegget. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De kan se det ja, og siden det er hvert eneste innlegg du kan rapportere og ikke bare første innlegget i hvert tråd er det vel innlegget du rappoterer. Men det er vel bedre å skrive for mye enn for lite. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg trodde rapporteringen var anonym. Mener å ha lest det i en eller annnen diskusjon her, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Da jeg spurte om det i en PM (Kan være at jeg spurte i en tråd, men svar fra en moderator fikk jeg) fikk jeg til svar at man så det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Man så ikke hvem som rapporterte før, men nå har denne funksjonen blitt lagt til. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ...Og innlegget rapporteres, ikke hele tråden. Da har du vel fått svar på det du lurte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg