Gå til innhold

Raske brennere, dritt?


knuten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:



Jeg prater om han fyr'n som poste'a greia, om raske cd brenner skipper å brenne enkelte filer, hvor får folk dette bullshittet fra?



 

Er ikke alle her i verden som er like race'ere som deg vettu, O'Store Hardware-Gud *overspill* At folk lurer på mye rart er vel ikke så veldig farlig vel? Kan da gå ann å svare skikkelig? Hvordan hadde du likte at folk slang drit og kom med useriøs svada hver gang du lurte på noe? Mener jeg leste noe i reglene her om høflighet.. du _har_ lest reglene vel?

Har du ikke noe bedre å komme med, kan du bare logge av og gjemme deg i kjeller'n...

 

Til deg som starta tråden: nei, det er ikke noen større fare for at en 24x eller 40x brenner skal miste filer enn en 2x eller 4x. Noen plater kan det være nødvendig med lavere skrivehastighet for å få brent, men du kan jo alltids tvinge 24x'n din til å brenne i 4x om du vil... Har to plextor-brennere sjøl, og er strålende fornøyd med begge to (16x IDE og 4x scsi). Ikke dumt å velge Plextor syns nå jeg .. :wink:

Lenke til kommentar

ok plextor kan brenne men etter 1 års bruk er den ferdig !!

 

ingen garanti og ingen ting tilbake du brenner 1500kr på et år, men på den annen side er det muligens verdt det.

 

Dette er en av de brennerne som kommer bestut ut test men ikke i bruk over lang tid !!!!

Lenke til kommentar

Beste brennerkjøpet du kan gjøre i dag er vel Lite-On 40/12/48. Tror jeg så den for under 600 kroner på databutikken eller itbutikken.

 

Jeg har kjøpt denne brenneren og oppdatert firmware slik at den nå er en 48/12/48 brenner :smile:

 

Plextor er vel kanskje litt bedre enn Lite-On, men jeg er ikke villig til å betale dobbelt så mye penger bare for å få en brenner som er ikke er like rask (kanskje mer stabil?)

 

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-07-05 20:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2001-11-27 18:47, CdBuRnR skrev:

*hirr hirr* Hoppe over filer ja den var god .. haha unskyld at jeg ler men det er noe av det dummeste jeg har hørt :razz:


Har selv brent nesten 500 plater med min Plextor 24/10/40x brenner , og har enda ikke "mista noen filer" hahaha



 

Jeg svarte på den for lenge siden gitt.. og nå sitter jeg her med min 3. Plextor 24x og har sikkert brent Godt over tusen plater totalt .. fremdeles ingen mista filer :razz:

 

Endog litt feilbrenninger her og der.. noe er vel bad media og noe er vel mer pc'n sin feil, men stort sett kjempefornøyd :smile:

 

Eneste er at denne har fått litt medfart under transport, så den kan ikke dra skuffa helt inn må gi den det siste lille puffet så den ska lukke seg.. men brenner helt perfekt.

 

Ska bytte den ut med Yamaha 44x SCSI når den kommer..

Lenke til kommentar

Quote:


airguard skrev (2002-07-05 20:30):

ok plextor kan brenne men etter 1 års bruk er den ferdig !!


ingen garanti og ingen ting tilbake du brenner 1500kr på et år, men på den annen side er det muligens verdt det.


Dette er en av de brennerne som kommer bestut ut test men ikke i bruk over lang tid !!!!


Dette var en av de merkeligste posten eg noen gang har lest,hva mener du med at "1 års bruk er den ferdig",min brenner er mere enn et år og den funker enda. :lol:

Kjetil

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-05 14:32, ufo skrev:

Quote:



Jeg prater om han fyr'n som poste'a greia, om raske cd brenner skipper å brenne enkelte filer, hvor får folk dette bullshittet fra?



 

Er ikke alle her i verden som er like race'ere som deg vettu, O'Store Hardware-Gud *overspill* At folk lurer på mye rart er vel ikke så veldig farlig vel? Kan da gå ann å svare skikkelig? Hvordan hadde du likte at folk slang drit og kom med useriøs svada hver gang du lurte på noe? Mener jeg leste noe i reglene her om høflighet.. du _har_ lest reglene vel?

Har du ikke noe bedre å komme med, kan du bare logge av og gjemme deg i kjeller'n...

 

Til deg som starta tråden: nei, det er ikke noen større fare for at en 24x eller 40x brenner skal miste filer enn en 2x eller 4x. Noen plater kan det være nødvendig med lavere skrivehastighet for å få brent, men du kan jo alltids tvinge 24x'n din til å brenne i 4x om du vil... Har to plextor-brennere sjøl, og er strålende fornøyd med begge to (16x IDE og 4x scsi). Ikke dumt å velge Plextor syns nå jeg .. :wink:

 

 

 

 

var ikke meningen å provosere, og ja, jeg har svart "seriøst" på enkelte inlegg, men jeg har heller ikke sagt jeg er hardware gud. Jeg vet det er folk som lurer på enkelte ting, men at burnproof legger igjen en liten gap er vel ikke direkte det å hoppe over noen filer? Anyway, det finnes mer seriøse spørsmål enn dette - jeg foreslår bare at folk gjør litt research først før de spør. Det jeg reagerte mest på derimot var forsåvidt topic'en, "raske brennere, dritt?" - greit å komme med en objektiv topic med "raske fakta" :cool:

 

_________________

Hm... Vi har da alle problemer? :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: SineTwo på 2002-07-06 16:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Kjetil Lura skrev (2002-07-06 14:16):

ok plextor kan brenne men etter 1 års bruk er den ferdig !!


 

Jeg har hatt min 4x i nesten 4år og den funker fortsatt. Jeg har sikkert et gjennomsnitt på 2 brente CD'er opp gjennom årene og ikke en feilbrenning som skyltes hardware'en!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...