DE1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jaja. Saken er at jeg aldri i mitt hele liv har overklokket noe - Veit knapt hva det er.. Så da trenger jeg noe hjelp. Hva slags info trenger dere for å hjelpe meg..? Har et "Guru MotherBoard ABit" hovedkort med innebygget nettverkskort, skjermkort og lydkort hvis det hjelper. Vil ikke ha holdninger som "kan du ikke det en gang" Bruk enkelt språk! Endret 10. august 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hmm, jeg forslår at du roter igjennom forumet og leser innlegg som har med temaet og gjøre, da får du sikkert svar på noe og kan stille mer spesifike spørsmål... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 hmm, jeg forslår at du roter igjennom forumet og leser innlegg som har med temaet og gjøre, da får du sikkert svar på noe og kan stille mer spesifike spørsmål... Joda, men det er så fryktelig mange som skal bruke de veldig mange inviklede ordene... Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hmm, vell du må spørre hva det og det betyr da, det gjorde jeg... er sikkert ikke lengre enn en mnd siden jeg begynte å spørre og grave, og nå vill jeg si jeg kan kunsten å klokke ganske godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå