storken Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Når den er klar så vil det nok bli litt heftig 3dmark benching skal dere bruke det ati X850XT PE (er det rett?) til å benche med? hørte at det klokket laaaangt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ellers så skimta jeg et par(merk: 2) 7800GTX kort når jeg var innom... Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ellers så skimta jeg et par(merk: 2) 7800GTX kort når jeg var innom... det er merket Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ellers så skimta jeg et par(merk: 2) 7800GTX kort når jeg var innom... Jaha? Aner vi et trippel-oppsett med kompressorer her? Det hadde jo vært heeelt vilt! 2xcascade for GPU, og en "ultra-løsning" for CPU? Dette vil jo ingen ende ta, om jeg gjetter riktig! Lenke til kommentar
nosto Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Ellers så skimta jeg et par(merk: 2) 7800GTX kort når jeg var innom... Jaha? Aner vi et trippel-oppsett med kompressorer her? Det hadde jo vært heeelt vilt! 2xcascade for GPU, og en "ultra-løsning" for CPU? Dette vil jo ingen ende ta, om jeg gjetter riktig! tror dem er rimlige hypp på å benche begge to likt.er ikke alltid like kult å se på. det er det jeg tror. men nå har jeg en vanne for å ta feil. eller ikke beste til å skrive norsk el. er det meg el går klokka på hw en time feil når du poster?en tilbake Endret 25. september 2005 av nosto Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Blir filmen lasta opp snart eller? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Blir filmen lasta opp snart eller? Den ser ganske uploada ut etter hva jeg kan se http://overklokking.no/art.php?artikkelid=18850 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Før et jeng... King kong sier jeg bare! Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Oii, så denne idag.. må si at det er imponerende. Samtidig veldig interessant lesing.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå