Gå til innhold

-100c Cascade til Stoolman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere får også se Kjell Erik i artikkelen til Rolf.. slik at dere får stilt nysjerrigheten..!! :yes:

Hepp!

Altså, hvis noen greier å se at det er Kjell Erik på det bildet er de gode.

Mitt favorittbilde er når Sturla heller flytende nitrogen med sneipen i kjeften. :D

Lenke til kommentar
Dere får også se Kjell Erik i artikkelen til Rolf.. slik at dere får stilt nysjerrigheten..!! :yes:

Hepp!

Altså, hvis noen greier å se at det er Kjell Erik på det bildet er de gode.

Mitt favorittbilde er når Sturla heller flytende nitrogen med sneipen i kjeften. :D

For å si det sånn Rolf.... dette er ikke mitt favorittbilde!!!

Ser ut som en bryggesjauer jo.. og jeg er jo ikke det..

Lenke til kommentar
blir vel noe sånt neste gang: cascade-cooler.jpg:roll:

Hehe..

Det du viser bildet avd er er OPAINTER sine 2 cascader. En til CPU og en til GPU.

Den jeg har bygget til Stoolman er nok enda litt kraftigere en den OPP har :)

Jeg skal om et par uker starte på en ny cascade og denne gangen kan jeg garantere dere at den blir meget lekker. Jeg har fått en til å fabrikere noen rå fete ALU kasser som jeg skal bygge caskader i :)

Lager en tråd om det i dette forumet når det hele kommer igang.

Lenke til kommentar
Hvem har stemmen på videoen ? Virker ikke som en rallykommentator hvertfall :p

Har du ikke annet å melde, så stikk! :mad:

Dette er ikke en avstemning om beste videokommentar, tråden handler faktisk om noe helt annet!

Med all mulig respekt så er det ikke grunn til å bli grinete. Var en humoristisk som kanskje ikke gikk godt hjem hos alle. Personen med stemmen har selv sent noe jeg oppfattet som en godartet pm til meg. Må bare beklage hvis noen tok inlegget mitt feil, får holde meg for god til morsomheter i tiden som kommer.

EDIT: På den andre siden likte jeg godt det jeg så, og Overklokk har ett symbol på at hans arbeid gjennom historien blir verdsatt

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Ok, greit kverna.

Mulig jeg gikk litt hardt ut her. Men som både du og mange andre er klar over, så florerer det med, må jeg få kalle det "litt uoverveide og personrettede kommentarer" i enkelte av trådene. Da reagerer jeg sterkt på det, ikke minst når den kommer fra personer som burde klare å levere bedre "morsomheter" enn som så.

Jeg reagerte først og fremst på bakgrunn av at de personene som har involvert seg i prosjektet, bør få en litt annen fokus enn den du sikter etter.

Håper dermed at jeg har gjort meg forstått på det?

Skulle det fortsatt være tvil om hensikten og tanken, så kan vi gjerne ta det via PM.

Lenke til kommentar
Over til saken, får vi noe mer ? Er det flere planer som deles ? :)

jada det kommer mer men vet ikke når vi får tid til å benche igjen..... men vi kommer garantert med mye mer iløpet av høsten/vinteren :)

Nice :thumbup: Stå på

Jeg hørte noe om at dere skulle lage hjemeside, hvortid kommer den til å være oppe å gå?

Lenke til kommentar

Skulle egentlig teste ES prosessoren sammen med et x850xt pe som er meeeeget klokkevillig i dag, men tiden strakk selvfølgelig ikke til... Skal ut i garasjen å teste litt i morgen ettermiddag, Det hadde jo vært fett å være den første i verden over 45k med singlekort...! eller hva?

Lenke til kommentar

Leverte FX57 prosessoren til Kjell Erik i dag.. blir spennende å se hva han greier å få ut av denne.. Tror det skal være noe å hente i denne med litt fintuning.. men coldbug har den så til de grader.. men.. detter er jo bare en utfordring... vært gøy om denne kunne greid 3,7++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...