storken Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 whoohoo den kommer i morgen yesss!! **glede seg veldig** Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) 7 GHz grensen det eller? Så vidt jeg vet er det 2stk(å nei, ikke fugger, han kom bare inn i bios) som har greid over 7ghz. Edit: kanskje 3, er ikke sikker. Endret 5. september 2005 av Sink Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 må ha film, bare må ha film Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Ja ja.. var ikke det helt store å raportere fra denne helgen men bare vent.. vi kommer mye sterkere tilbake Her er et par bilder fra helgen så lenge: Slik ser noe av riggen vår ut. Og her kjører Stoolman de siste testene med Tøris på en Dothan før vi starter med LN2 Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gleder meg til resultater.. Lurer på hvem som sponser dere?? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Spørs om dere ikke sikter litt for høyt Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Spørs om dere ikke sikter litt for høyt Neida! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Klart forventningene er skyhøye! Om dere ikke umiddelbart banker inn verdensrekorder i hytt og gevær, så vil det uansett ikke mangle svært mye vil jeg tro? Grunnlaget og kunnskapene er det jo ingenting i veien med, og med litt flaks på hw-siden så er det jo aldri godt å vite.... Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 så det er sånn du ser ut stoolmann Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 så det er sånn du ser ut stoolmann Svarte han ikke til forventningene dine? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Sikkert en ok kis! Men jeg sitter her med en merkelig følelse av at jeg har møtt ham tidligere, kanskje i jobbsammenheng? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har vært mye rundt omkring.. så det er sikkert mulig at jeg har møtt deg før s Skrue.. Nå nærmer det seg videorelease.. og jeg vil røpe såpass at det er snakk om Pentium M... og et rent klokkeresultat.. ingen benchmarks... for dårlig Sample prosessor.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har vært mye rundt omkring.. så det er sikkert mulig at jeg har møtt deg før s Skrue.. Nå nærmer det seg videorelease.. og jeg vil røpe såpass at det er snakk om Pentium M... og et rent klokkeresultat.. ingen benchmarks... for dårlig Sample prosessor.. Ble det 4 GHz på den da eller? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har vært mye rundt omkring.. så det er sikkert mulig at jeg har møtt deg før s Skrue.. Nå nærmer det seg videorelease.. og jeg vil røpe såpass at det er snakk om Pentium M... og et rent klokkeresultat.. ingen benchmarks... for dårlig Sample prosessor.. Se det! Hva pusler du med til daglig da? Videoen får jeg vel vente med å se på til i morgen, har ikke ork til å vente mer i kveld. "zzzzz" Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 tro om mpX.no er fornøyd med reklameringen :!: Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) åååå kan ikke slutte å vente på den videoen. ps har du en tråd på extremesystems hvis du har kunne jeg tenke meg en link edit:leif var innom Endret 6. september 2005 av storken Lenke til kommentar
Anders_Vårdal Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 er en anelse skuffa over at ikkje overklokk viser seg på noken av bilde hadde vert morsomt og sitt kossen du såg ut og Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 er en anelse skuffa over at ikkje overklokk viser seg på noken av bilde hadde vert morsomt og sitt kossen du såg ut og hehe Det er jeg som tar bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå