Overklokk Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Kjipt når HW tar kvelden.. Lykke til vidre da.. Dere er bare fantastisk Hei, Nå setter jeg meg i bilen og drar til Stoolman.. er der om et par timer og da får vi se hva vi kan få til.... Vi har bestemt oss for å gi FX57 en mulighet til på Tørris og vi vil teste en FX55 på LN2 Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 "Vi håller tummarna upp för er"! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 *glede seg* Good luck Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jaja følger med her jeg....som alltid Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Veldig veldig imponerende! Litt synd at hardware'n deres ikke er helt villige å leke med dere! Men den som er med på leken får tåle steken, ser ut som noe av dere har brukt har fått stemplet den regla over seg. Stå på, gleder meg til neste update! Endret 4. september 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 JA, det var dette med at man kan ha kunnskaper, utstyr og ellers alle ytre forutsetninger til stede, men så er det denne ubestemmelige flaksen da, som enten kan gi mye glede etc eller gruse dere totalt. Lykke til, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Måtte hel og lykke følge deres datakomponenter på deres vei ut i det ukjente. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm, det har vært mistenkelig stille fra stoolman&co i kveld? Dette tegner jo umiddelbart ikke så bra, men intet nytt er jo godt nytt sies det! Vi får leve i håpet her..... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 syns også det var stille....kansje dem har frosset i hjel Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Får håpe det er de gode resultatene som har slått dem i svime. Og ikke at deres litt "gale" ekspirimenter som har eksplodert på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) *Kenneth legger ut video snart* (?) Btw; Takk for sist! Endret 4. september 2005 av Skrue Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 *Kenneth legger ut video snart* (?) Trodde jeg skulle dø av glede før jeg så spørsmålstegnet.. Lenke til kommentar
Modbox Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Stille før stormen? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ser at Stoolman leser/skriver et innlegg i denne tråden nå..er spent nå, det må jeg si. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vel... Helgen ble kke helt som planlagt.. ingen rekorder, men mye lærdom om død hw. Det er tatt opp video i dag, og denne vil bli postet om meget kort tid.. Selv om det ikke ble noen rekorder, kan jeg si såpass at på et parameter så er vi nå nr 2 i verden som har brutt en grense.. så må dere dessverre vente til videoen kommer for resten.... . Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 7 GHz grensen det eller? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 7 GHz grensen det eller? Tviler på det, i.o.m at både disse japsene og Fugger har kommet over 7GHz grensen. Så håper det er noe annet spennende . Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 når kommer filmen *Importere og lage* Tror vi satser på å kjøre ut alt i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå