Troy Henrik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Grats gutta=) dette må bare bli bra=D Lykke til videre... Morsom og spennende worklog Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Hei, Testet cascaden på en ikke alt for klokke villig Dothan 1,86Ghz i dag og klarte å presseden opp i 3300MHz. Da lå evap tempen på -102c load Kjørte litt Superpi bare for gøy og fikk 22,922 sekunder. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hehe det var nice overklokk... Klarer ikke å vente på at dere skal sette i gang nå jeg. Men går det an å komme å være tilskuer?? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Bruker dere vanilla WinXP eller stripped version? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Bruker dere vanilla WinXP eller stripped version? Her kjører jeg bare en rein vanlig XP. Men win 2003 server er best til superpi Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 nice rigg tror en viss skrue her sikler sårt etter noe slikt gratz med rå rigg stoolman Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 dette blir bare råere og råere, stå på overklokk. neste gang blir det en 4 stegs? Lenke til kommentar
BigSkippy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Sjekker loggen hver dag for siste update, men synes dere legger ut alt for lite, -all update er god update! Er det slik at dere driver med mye tuning før dere bencher og dermed får lite tid på selve benchingen eller venter dere fortsatt på noen deler? keep up the good work(log)!! Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Sjekker loggen hver dag for siste update, men synes dere legger ut alt for lite, -all update er god update! Er det slik at dere driver med mye tuning før dere bencher og dermed får lite tid på selve benchingen eller venter dere fortsatt på noen deler?keep up the good work(log)!! Hei, Jeg holder nå på med å legge siste hånd på verket før vi starter med litt seriøs benching. Går alt som planlagt vil vi bruke hele neste helg til å lege oss med mange kuldegrader og mye spennende hardware Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 tror en viss skrue her sikler sårt etter noe slikt Haha, det kunne jo vært morsomt å hatt ja! Jeg er jo laangt fra å være den råeste klokkeren her, og kunne sikkert fått en god del hjelp fra slikt utstyr! Men man skal jo kunne tune resten av hardwaren skikkelig også da, og der kommer jeg nok til kort. Bortsett fra det, synes jeg at slike prosjekter er ytterst interessante, og skulle gjerne deltatt aktivt i slikt! Men jeg får nok holde meg til dreiebenk og søylebormaskin, har jo nok å gjøre der også. Lenke til kommentar
BigSkippy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei, Jeg holder nå på med å legge siste hånd på verket før vi starter med litt seriøs benching. Går alt som planlagt vil vi bruke hele neste helg til å lege oss med mange kuldegrader og mye spennende hardware Flott flott!! Det høres bra ut, gleder meg Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 tror en viss skrue her sikler sårt etter noe slikt Haha, det kunne jo vært morsomt å hatt ja! Jeg er jo laangt fra å være den råeste klokkeren her, og kunne sikkert fått en god del hjelp fra slikt utstyr! Men man skal jo kunne tune resten av hardwaren skikkelig også da, og der kommer jeg nok til kort. Bortsett fra det, synes jeg at slike prosjekter er ytterst interessante, og skulle gjerne deltatt aktivt i slikt! Men jeg får nok holde meg til dreiebenk og søylebormaskin, har jo nok å gjøre der også. Dreiebenk og søylebormaskin sier du... det var interessant.. Kanskje du er rette mannen til å lage en søyleføring til oss? Ala denne... Ta kontakt med meg via PM hvis du er mannen som kan lage noe sånt.. Vi er ikke så opptatt av finish.. bare funskjonalitet Poengen er å ha en slags gjengestang som går ned i nitrogenrøret, slik at man ved å skru til denne låser røret mot cpu.. Det er viktig at søyleføringen kan beveges i lengde og bredderetning slik at det er mulig å tilpasse denne tl alle typer hk og socketer.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 tror en viss skrue her sikler sårt etter noe slikt Haha, det kunne jo vært morsomt å hatt ja! Jeg er jo laangt fra å være den råeste klokkeren her, og kunne sikkert fått en god del hjelp fra slikt utstyr! Men man skal jo kunne tune resten av hardwaren skikkelig også da, og der kommer jeg nok til kort. Bortsett fra det, synes jeg at slike prosjekter er ytterst interessante, og skulle gjerne deltatt aktivt i slikt! Men jeg får nok holde meg til dreiebenk og søylebormaskin, har jo nok å gjøre der også. Tror nok Skrue er rette mannen til å lage noe sånt til dere, han er liksom mekanikerkongen her Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Takk for tilliten! Og litt ubeskjedent sagt kanskje, men likevel: har nok en viss bakgrunn for å mekke sammen noe sånt ja, så får vi se hvordan det går etterhvert. Har jo noen konstruksjoner på samvittigheten som antakelig vil få mange til å undres hvordan de har sett dagens lys. Men det er en helt annen historie.... On topic igjen: stoolman, du har fått PM... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 moro å se at norsker prøver seg på dette her gleder meg til helgas resultater good luck guys! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dreiebenk og søylebormaskin sier du... det var interessant..Kanskje du er rette mannen til å lage en søyleføring til oss? Snodig sak dette men ser ikke at denne kan justeres i lengde og bredde, ref bilde. Men har du et bilde av den, eller lignende i bruk? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Dreiebenk og søylebormaskin sier du... det var interessant..Kanskje du er rette mannen til å lage en søyleføring til oss? Snodig sak dette men ser ikke at denne kan justeres i lengde og bredde, ref bilde. Men har du et bilde av den, eller lignende i bruk? Hvis du ser litt rundt på forumet til www.xtremesystems.org og på katagorien for tørris og nitrogen kjøling vil du se flere prosjekter med denne saken i bruk. Blir spennende til helga ja. Hadde vært gøy om dere slo noen rekorder Endret 26. august 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå