Margarus Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 dette skal han ha creed for ass! fy flate . det er ikke hverdag man juubler over minus grader men dette er ett unntak! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Når du kommer opp i -198 da er det "thumbs up" men må vel 3 steg til det Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 litt off topic har det noe praktisk betydning om du har -50 grader eller - 100 . -200 grader for den saks skyld. man er jo uans laaaaaaaaangt kaldere en hva det hadde vert før cpuen blir for varm liksom. litt enklere.: vis cpu temp er -50 grader eller o mden er -100 grader load. har det noe å si ? det er liksom så myye kaldere vis dere sjønner Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Når du kommer opp i -198 da er det "thumbs up"men må vel 3 steg til det Noe særlig mer enn -110 til -120 grader er ikke mulig med Cascade så vidt jeg vet. Ihvertfall ikke sett noen som har fått det til. Skal man nedover mot - 200 grader så er LN2 eneste veien å gå. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Litt enklere.: Hvis cpu temp er -50 grader eller om den er -100 grader load. Har det noe å si ? Det er liksom så mye kaldere vis dere skjønner Har faktisk endel å si ja. Bare noen få grader kaldere kan gjøre utslag. Ser folk med Cascader som er nede på rundt -100 som overklokker lengre bare ved å f.eks få Cascaden ned mot -110 istedet. Det største problemet nå etter det jeg har lest, er at endel komponenter ikke liker det for kaldt lengre. Mange FX57 som har coldbug, dvs de ikke liker seg på for mange minusgrader. 7800GTX er det likt med. De liker seg heller ikke for kaldt ofte. Men disse galningene som jakter på WR finner sikkert en vei rundt dette problemet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dette må jeg seriøst følge med på.. Blir spennende å se hva stoolman klarer å tyne ut av utstyret Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Fy feite så rått! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ops det var LN2 jeg mente..men er ikke Cascade mere stabilt da? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vil bare presisere at det nå ikke lenger bare er meg som skal klokke..... Vi (KEB og jeg) vil nå være sammen om alle prosjekter.. det gjelder alt fra Pentium M til fx 57 osv... Cascaden har jeg riktignok kjøpt.. men det er allikevel å anse som en team eiendel.. Lenke til kommentar
Anders_Vårdal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Heisann gleder meg sjukt til i kveld..rekner med at alt er oppe og gård då. Såg forresten og at overklokk er innpå..er du på jobb elle. eg set påein skule og kjeder meg Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 skjut dette her JA jeg lurte på om dere kunne komme med noen datoer og tids punkter om når ting skjer? Gleder meg Lykke til"! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 På XS leste jeg at det var noen som trodde at coldbug'en til 7800 lå i bios'en. Tror det var oppainter, han skulle få noe av nvidia som ingen andre kom til å få Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Lest alle postene fra side 1-11 og dette må så og si være første gang jeg ser noen i norge, gå for så sjuk kjøling. Gleder meg til "updates" og denne filmen som dere prater om Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Når skal dere filme Endret 23. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nå er det ikke lenge til update.. Snakket akkurat med Overklokk, og resultatene er intet mindre enn fantastiske...!!! Spent?? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Når skal dere filme Skulle ha gjort det for lenge siden... men det er enkelte ting som tar til dels mye lengre tid enn det som var mulig å forutse... det meste begynner å flaske seg nå.. men det er fortsatt noen småting som gjenstår.. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 13 brukere og 4 gjester som leser samtidig må vel være bra! Overklokk hva gjør du her har ikke du en Cascade og fullføre Jobba på gutta Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 13 brukere og 4 gjester som leser samtidig må vel være bra!Overklokk hva gjør du her har ikke du en Cascade og fullføre Jobba på gutta Han driver å skriver update såklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå