frankst Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hallo! Jeg har 2 hardisker hvor 1 HD er delt opp i 2 partisjoner, hvor win XP ligger. Når jeg skal installere win 2003 server får jeg en feil. Det som skjer er at etter at windows instalasjons filer blir lastet inn, men når windows skal instaleres får jeg "blue screen" Det jeg ønsker er å instalere win 2003 server på den andre partisjonen, men da oppstår feilen som beskrevet ovenfor. Er det noen som vet hva feilen kan skyldes? Er det en fordel å installere 2003 server på HD 2? Har et seriøst problem her Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hmm... mon tro om ikke denne feilen kan komme om windows prøver å boote fra en logisk partisjon.. Mener på det ja.. blir typisk litt tull med dette. Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er ikke noe problem å installere på en partisjon #2. En "blue screen" er ikke noe særlig til beskrivelse, kan du fortelle mer om hva det står? Lenke til kommentar
frankst Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Hmm etter at maskinen fikk hvile i 2 dager, funket det plutselig. Skjønner ikke helt hvorfor, men det er i allefall i orden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå