Raoul Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvordan går jeg frem for å redusere bildestørrelsen på bildene tatt med min Nokia 6230i, slik at de kan sendes over MMS ? Jeg har prøvd å lete meg frem, uten noe hell. Rimelig talentløst hvis det ikke finnes en mulighet for dette, hva er da vitsen med et 1.3 MP kamera ? Skal man da ta to bilder av alt mulig, et med bra kvalitet, og ett med dårlig i tilfelle man skal sende det på MMS ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 På flere telefoner er det sånn at når man vil sende et stort bilde over mms, så gjør det seg mindre automatisk når man velger å sende det som mms. Har du prøvd? Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Har prøvd mange ganger, den bare gir meg beskjed om at bildet er x antall kB for stort. Også får jeg ikke gjort stort mer. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei Leste akkurat på Nokia.no at 6230i nedskalerer bildet automatisk til 100kb eller det nettet kan sende når det gjelder mms.bare husk på at det gjelder bare bilder,ikke videoopptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå