nomore Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det var ikke jeg som installerte routeren.... Det kom noen fra en lokal pc-forretning og installerte det Den skal vel ikke installeres på den nye maskinen også? Da kan det både ha blitt satt på kryptering og mac-filtrering. Har du tilgang på konfigurasjons-grensesnittet? Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 I går når jeg satt og fiklet litt her så skjedde det det samme på den stasjonære pc'en... Kom meg ikke inn på internett ogfikk samme meldingen i internett explorer. I morges brukte jeg systemgjenoppretting så nå fungerer hvertfall internett på denne maskinen. Fortsatt ikke fått til den bærbare. Da kan det både ha blitt satt på kryptering og mac-filtrering. Har du tilgang på konfigurasjons-grensesnittet? - Hvordan kan jeg slå av det? Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Takk for hjelpen folkens og nå ser du ut som at alt fungerer som det skal her:) Vet ikke hva jeg gjorde men plutselig fikk jeg opp en beskjed om at antivirus programmet mitt hadde lastet ned en oppdatering.... HÆÆÆ?? tenkte jeg og så gikk jeg inn på internett og Google kom opp på skjermen, fantastisk:) Nok en gang, takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Biggus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe, genialt Bra det ordnet seg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå