Master Casemod Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) har et spm angående en 12v adapter og en Neonwire soundcontrol. åssn skal soundcontrol-ledningene kobles? siden det går 2 svarte ledninger fra 12v adapter og en rød og en svart fra soundcontrollen? har prøvd men det ender med at wiren bare lyser, uansett hvilket modus det står på. Endret 10. august 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvist jeg ikke tar feil så skal neonwires kobles til inventor., og inventor skal kobles til sound kontrol. Det er i hvertfal slik det er med katoder, får se hva de andre sier Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 greia er at det er en inverter den soundcontrollen, den har en innebygget inverter. problemet er at jeg ikke veit hva som skjer videre etter Invertern(soundcontrol), da lurer jeg på siden det kommer 2 svarte ledninger fra 12v adapteren, og 1 rød og en svart fra inverteren. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Er det denne du har? Isåfall kobler du neonwireren til kontrolleren og velger at den skal blinke i takt med musikken... Edit: Grunnen til at det er to svarte, er at inverteren kan drive 2 neonwire's. Visst du bare har en neonwire, så bryr du deg ikke om den andre ledningen. Den svarte og røde skal kobles til 12V Endret 10. august 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Den røde skal kobles til +, og den svarte på -. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 problemet er at den bare står og lyser, det skjer ikke noe annet. ja det er den pain193, den drives av 12v ikke sant? fra 230v-12v adapteren så kommer det 2 svarte ledninger, og jeg har en bryter som kan skru den av og på, men hvilken av de to svarte ledningene fra 12v adapteren skal den røde og den svarte strømledningen fra neonwire invertere kobles sammen med??? det er spørsmålet. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 fiksa det nå^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå