Arrtoo87 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei. jeg har et lite problem med maskina mi, jeg trodde det var noe med softwaren å gjøre så jeg la inn alt opptil flere ganger.. det som er problemet er at når jeg har lagt inn enn rein windows innstalasjon og begynner å legge inn programvare så restarter den istedet for å slå seg av(utrolig irriterende) dette skjer ikke før jeg har innstallert noen program, en gang så hjalp det om jeg fjerna ATI driverene, men nå hjelper det ikke i det hele tatt, dette har skjedde en god del ganger og på flere reine windows innstalasjoner på maskina mi. håper noen vet hva grunnen kan være Oppsett: P4 2.8 512mb dual ram Ati 9600 160GB seagate S-ATA 200GB maxtor ATA 550 W PSU Lenke til kommentar
Arrtoo87 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 bare for å legge til noe. Jeg hadde på følelsen at hovedkortet ikke var i orden, men da dette skjer etter at jeg har begynnt å bruke pcen litt etter reinstallasjon. dette "fenomenet" oppsto for noen mnd sida, da reinstallerte jeg og var kvitt problemet. Lenke til kommentar
Arrtoo87 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Off må skrive en til, jeg skrev at da reinstallerte jeg og var kvitt problemet, og nå har det kommet tilbake... Sånnn.... Lenke til kommentar
Arrtoo87 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 fant ut av problemet nå, det var et virus, men litt rart at den ikke har oppdaga det før, har jo hatt både Norman og Norton inne da denne filen lå på disken min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå