JonTj Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Usannsynlig kult game!! http://taat.fi/taat/porrasturvat/ Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 jeg får teste det da :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hihi, dette minner meg om Bare Egil Band - Arne :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 hva har det med denne kategorien å gjøre?? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Ai ai, Kebab.. Ikke så alvorlig nå :razz: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 jeg synes da folk kan respektere at denne kategorien er for Data og ikke tøys .. det finnes egene kategorier får slikt under off topic... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Støtter Kebab fullt ut her, trodde at den lå i Off Topic - Annet ellers så hadde jeg reagert helt likt selv.. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Hvis du vil føle en enorm lettelse og glede av å se denne tråden under Off Topic, så får du eller noen av dine moderatorvenner flytte den da.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Feilpostet. Hører hjemme i humor, ikke i annet om data. For guds skyld; POST RIKTIG! Det har vært en sann strøm av feilposter i det siste. Moderatorene har annet å gjøre. Dette gjelder absolutt alle, BTW. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg