Deadringer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) heisann. var å kjøpte R:TW på butikken i dag, installerte og spilte i noen timer. så tenkte jeg at jeg skulle prøve med i multiplayer igjen. problemet er at når jeg skriver inn key'en min, og navnet og skal trykke logginn så hopper pc'en ut av spillet. noen ganger kommer bare "failed to logg inn" meldingen noen som vet hvordan dette kan fixes? edit: jeg har lastet ned patch fra www.totalwar.com og nå kommer jeg inn i chatten. problemet er bare at jeg kan ikke joine andres game'er og de kan ikke joine mine. noen som vet hvordan dette kan fixes: Endret 10. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hmmm, til meg kan man heller ikke alltid joine games. Jeg får ofte feilmeldingen (GS). Men prøver jeg lenge nok, så går det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Det var patch 1.2 du lasta ned ikke sant? Det kan muligens være at brannmuren din har blokkert noen porter den ikke skal osv. Prøv å slå brannmuren av (på eget ansvar!) og prøv da. Hvis du helst ikke tar sjansen på å ta den helt av, prøv å finne ut hvorfor brannmuren blokkerer deg ute fra å spille. Er det ikke brannmuren som er problemet, får du prøve å snakke med noen som er litt bedre på dette enn jeg . edit: Riktig som pfa87, sier. Støter ofte på samme problem selv. Du må prøve noen ganger. Og det er en del som spiller med modder installert som du ikke kan spille med. For å si det slik. Alle med samme filer, kan spille sammen online. Er mange som spiller med R:TR -modden der ute nå. TSP Endret 11. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 jeg har lastet ned både 1.1 og 1.2 patchene, og installert. i går kom jeg inn og kunne spille men i dag får jeg bare "failed to log on" beskjed når jeg prøver å gå inn til chat menyen. men jeg er vist ikke alene, så det er nok ikke problem med mitt spill Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hmm, jeg prøvde å logge meg på i dag jeg også sånn en gang i seks -tida, og da sto det "Failed to logon" så jeg tror nok det muligens er noe feil fra CA sin side akkurat i dag hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå