PzN* Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei! Håper noen kan gi meg et lite tips her.. Har helt kurrant maskin: AMD 2600+ (Socket A) 512 Ram Radeon 9800 Pro Kjører Win2000 Innstallert DirectX 9.04c (? - hvertfall siste) Alle driverene fra ATI er oppdaterte. Problemet oppstår når jeg skal kjøre Counter Strike Source: Fps varier helt fra 10 til 50 og det går svært ustabilt/laggete. Pingen min mot serveren er finfin. Har sett dette spillet kjøre helt fint på dårligere maskiner. Har slått av AntiAliasing og alle detaljer/skygger er stilt ned.. Blir litt smågal - Need help!!!!! Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 han hadde sett det kjøre bedre på svakere maskiner :o Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skaff en fps-fix... Har lagt ved min egen, den er veldig spesiell, bare ta bort det du ikke liker. F.eks lefthand og sensen. Legg filen i valve/steam/<dinbruker>/counter-strike:source/cstrike/cfg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå