GeirGrusom Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Computer Assisted Design, AutoCAD, 3D Studio, Lightwave etc. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ' date='14/08/2005 : 20:04'] Kommer vel en hack? =) Hvorfor sløse bort tid på hacks, når vi bare kan beholde XP? Vista Er bare en eneste stor vits. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ,14/08/2005 : 20:04] Kommer vel en hack? =) Hvorfor sløse bort tid på hacks, når vi bare kan beholde XP? Vista Er bare en eneste stor vits. Tja... avalon ser artigt ut for programmerer og utviklere, men resten av OS'et er vel mest eye-candy. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så om jeg har skjønt problemet rett så er det slik at Vista vil bruke D3D i explorergrensesnittet, noe som vil gi en konflikt om man prøver å legge inn OGL drivere? Isåfall, hvorfor vil dette fungere fint med versjon 1.4 og ikke med 2.0? Er det ikke mulig da å omskrive 2.0 versjonen slik at det ikke blir konflikt? Eller er jeg på bærtur nå? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tror nok det kommer til å dukke opp en løsning på dette. Om noen ikke liker hva MS gjør så gjør de alltid noe for å stoppe de. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ettersom CS er det mest spilte Open Gl spillet for meg hvordan vil ytelsen bli i Vista? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Eneste spillet jeg har prøvd i Vista så langt er Star Wars KOTOR 2. Det fungerer bare sånn passe, men så er det jo også en betaversjon, uten tilpassede drivere. Tror dette spillet bruker D3D. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Quake1/2/3/4 Half Life (og alle Half-Life moder som CS etc.) Doom3 F.E.A.R. Prey Alle disse bruker jo ID sin engine. John Carmack valgte OpenGL framfor Direct3D av flere årsaker, han skrev en artikkel rundt det en gang (under utviklingen av Doom3) Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 John Carmack valgte OpenGL framfor Direct3D av flere årsaker, han skrev en artikkel rundt det en gang (under utviklingen av Doom3)Mulig jeg tar feil, men den artikkelen står på denne siden, ganske tidlig (rett under overskriften: Chapter 1 -- The War begins) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå