satanjapan Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei fikk min nye Xerox skjerm i dag, og finner ut at det er 4 døde pixler samt at det ligger 2 store støvkor under glassplaten som er veldig synlig, har jeg rett på ny skjerm da? er det vanlig at det er støvkorn under glassplaten på denne skjermen? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 ser at netshop har åpnet butikk i oslo kan jeg dra dirkte innom der og levere skjermen? Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Heisann. Jeg har selv denne skjermen, med 2-3 døde pixler, men dette plager meg ikke det minste, og jeg ser de aldri ved vanlig bruk. Støvkorn vil jeg derimot tro kan være litt mer irriterende, og jeg ville tatt kontakt med dem for å høre hvordan de stiller seg til saken, og om du eventuelt kan få byttet skjerm. Det er sikkert mulig å dra til dem i Oslo og høre, før du begynner å styre med mail og retur via post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå