Gå til innhold

USB-tilkobling med K750i

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny på forumet her så er ikke sikker om jeg gjør ting riktig... :p

Men det jeg lurer på, er om noen kan hjelpe meg med hvordan man klarer å koble k750i til dataen. Jeg har installert programmet som følgte med, men ingenting skjer når jeg plugger den i. Når jeg går inn på "Enhetsbehandling", så er det ikke installert driver til den heller. Noen som vet?

Mvh

Knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg bare gjort det med konas K750 noen få ganger. Gå til Start>Alle programmer>SonyEricsson>SyncStation>Synkroniser.

Da får du opp et lite ikon, en svart mobil på skrå på startlinja di som heter mobile phone monitor på som du må dobbelklikke på for å åpne, der velger du com-porter og setter aktivert på com-portene. Plugg ut og inn og se om telefonen blir aktivert.

Om du har hatt andre sync-programmer før kan det være at de bør avinstalleres, en reboot av pc'en hjelper kanskje også.

Så er det bare å satse på at telefonen blir gjenkjent. Det er ikke alltid det går på første forsøk. Last gjerne ned siste versjon, 1.7.7 fra webben.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg er ny på forumet her så er ikke sikker om jeg gjør ting riktig... :p

Men det jeg lurer på, er om noen kan hjelpe meg med hvordan man klarer å koble k750i til dataen. Jeg har installert programmet som følgte med, men ingenting skjer når jeg plugger den i. Når jeg går inn på "Enhetsbehandling", så er det ikke installert driver til den heller. Noen som vet?

Mvh

Knut

Prøv å laste ned denne http://www.sonyericsson.com/downloads/750_USB_Drivers.zip og se hvordan det går :yes:

Endret av Barkster
Lenke til kommentar

Eg e då kameraten til RyDeR, og eg lurte på et spørsmål: Ka skal han gjøre med den fila han lasta ned då?? Skal han legge den i ei spesiell mappe eller?? Ikkje noke forskjell

etter at han lasta ned fila, men han har jo ikkje lagt den i en spesiell mappe eller noke...??

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Eg e då kameraten til RyDeR, og eg lurte på et spørsmål: Ka skal han gjøre med den fila han lasta ned då?? Skal han legge den i ei spesiell mappe eller?? Ikkje noke forskjell

etter at han lasta ned fila, men han har jo ikkje lagt den i en spesiell mappe eller noke...??

Lag en mappe og pakk ut innholdet.Gå til enhetsbehandling i Windows.Der ser du Sonyericsson K750 med et gult spørsmålstegn ved siden av høyereklikk oppdater driver.Velg installer fra en liste eller en bestemt plassering og legg til mappen du la filene i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...