LaStrada Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei! Fikk tilsendt en link her.. Venstre rap Nettavisen har en artikkel om dette.. Bare jeg som synes dette ble for teit? Lenke til kommentar
Hayek Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Teit og teit, det har iallfall høy underholdningsverdi. :!: Sponheim har utvilsomt et godt komikertalent. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er valgkamp. Det meste er teit. Dessverre. Lenke til kommentar
LV Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Shake it, shake it Sponheim Latterlig, men den har underholdnigsverdi... Endret 10. august 2005 av LV Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 LATTERLIG ja... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg synes det er morsomt jeg. Et friskt innspill i en sålangt begivenhetsløs valgkamp... Geir Lenke til kommentar
Decline Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 En dårlig etterligning av han SV'ern som rappa på stortings-talerstolen, bare at sponheim ikke tør selv, men må ha andre til å gjøre det for seg? *humre* Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Dette er noe Unge Venstre tror skal fenge kidsa. Forsåvidt så er rappen talentløs og produksjonen flaut dårlig. BTW: Mens vi snakker om frisk valgkamp: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106630 Lenke til kommentar
Decline Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Så den der, genialt. Og de hadde betalt for parkering!! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Dette er noe Unge Venstre tror skal fenge kidsa. Forsåvidt så er rappen talentløs og produksjonen flaut dårlig. BTW: Mens vi snakker om frisk valgkamp: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106630 Jepp! Tror jeg hadde begynt å lure om jeg hadde gått forbi det der Lenke til kommentar
bkak Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hørte en fyr fra unge venstre debattere om denne viva sponheimgreia med en fyr fra rød ungdom på radioen. Virket ikke helt som om de visste _hvorfor_ de gjorde dette, men det er vel ikke til å legge skjul på at ungdommer gjerne liker å forføres av sosialist-imaget bak dette her. Når unge venstre virkelig hater sosialister antar jeg at dette kanskje tiltrekker feil nye medlemmer...? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 UngeHøyre-FIFFEN om vi skal tro venstrerappen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ikke tvil om hva jeg hadde stemt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vi har, etter at pappa har gått i 45-årskrisen, støttet venstre og Høyre like mye i år... Økonomisk altså. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Forsåvidt så er rappen talentløs og produksjonen flaut dårlig. Produksjonen reagerte jeg også på. En ting at det kan være vanskelig å lage en bra og fengende låt, men det finnes da ingen unnskyldning for den elendige lydkvaliteten. Vanskelig å høre hva som blir sagt, og masse unødvendig skurring. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 "Sangen" er forferdelig talentløs. Hvis Unge Venstre først skulle lage en sånn rap så burde den ha gått an å hørt på liksom... Litt politisk engasjement også kanskje, det hadde ikke skadet... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gatas parlament er vel kanskje uoffisielt RVs rappere Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gatas parlament er vel kanskje uoffisielt RVs rappere De hadde jo laget egen valgkampplakat, der man skulle stemem på dem, som det sto. De lovte gratis is, USA ut av Norge og arrestering av politiet så vidt jeg husker. Var selvsagt en spøk, sant? Har ikke hørt nok på låten til å uttale meg, men det er fint at man tør å ta et oppgjør med terroristen Che Guevara som ytre venstrefløy hyller som sin kjære helt, Kvalmende som de gjør meg! Forøvrig sier de selv at Viva Sponheim-kampanjen er en suksess, men det var vist før sangen kom. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 her: http://www.gatasp.no/content.asp?uid=726 Nedlegg næringslivet, privatiser staten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Flaut dårlig. Venstre er et parti som jeg utgangspunktet har sansen får, men sanger som dette får meg til å tvile.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå