zemtex Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Har va gammel vane koblet den lille tynne kablen som går fra cd-rom'n til lydkortet... men kom til å tenke på at denne kablenen er strengt tatt ikke nødvendig. Da jeg aldri merker forskjell i bruken av de to cd-rom'ene jeg har(en med og en uten lydkabel), ser jeg ikke nytten av den... Her noen av dere fjernet denne kablen? MVH ZemteX Lenke til kommentar
Domino Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 den lille kabelen er for digital audio.. Uten denne får du med andre ord ikke lyd på vanlige musikk-cd'er -Domino Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Quote: On 2001-11-27 11:53, Domino skrev:den lille kabelen er for digital audio..Uten denne får du med andre ord ikke lyd på vanlige musikk-cd'er -Domino Aha! Dette gjelder kun Windows 95 (og 98, hvis du ikke har installert Windows Media Player 7). Alle andre Windows'er "ripper" nemlig sangen i det den spilles, altså leser audio-plata som data over IDE-kablene, og derfor blir "den lille grå-runde-audio-kabelen" overflødig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå