Mogge_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har fått meg vannkjøling og trenger mer slange, men siden jeg er helt ny så vet jeg ikke hvilken slange jeg skal ha.... Har 3/8" fra før tror jeg....Siden det står 10mm på nipplene jeg har... Har et slikt push- fit system fra Waterchill....Noen som kunne ha hjulpet meg med å finne rikitig slange? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vil tro det er disse du trenger,men for å være sikker så ring Komplett de vet det sikkert siden de forhandler de settene. http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10518 Lenke til kommentar
gxi Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis det er push-in-nipler (slike som du putter slangene inn i), så kan de slangene på komplett brukes. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Ja det er push in nippler.... Så jeg kan bruke de slangene de selger på komplett? Ser på microplex at de har noen slager, men der skjønner jeg i hvertfall ikke hva slags slanger jeg skal ha.... Noen som kunne tatt en titt? Som sagt så står det 10mm på nipplene mine..er Push in system.. Endret 10. august 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kjøp den slangen som Snekker´n linket til hos Komplett. Det er slanger som er laget spesielt for push-in nipler. Alternativer bør unngåes! Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Har bestilt 6 meter med slik slange som snekker'n linka til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå