anaconda Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei Bestilte en rambrikke fra stretto.no på søndag. Når jeg går på pakkesporing står det bare: 09.08.05 05.56 Innlevert postterminal 0024 OSLO Dette betyr at pakken ikke er vidresendt enda? Dette kommer til å ta lang tid Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ta det litt med ro. Sannsynligvis er det at den har blitt sent videre men det er ikke oppdatert at den har kommet til et ny sted der den blir registrert. Hvis ikke kan den jo blitt litt lenger i Oslo enn nødvendig. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg bestilte en harddisk fra komplett.no mandag kveld. Hentet den akkurat nå på postkontoret Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hvor fort dere får varer. Jeg bestilte noe fra komplett i går og det er enda ikke sendt. Så tar det jo 4-5 dager med posten Skulle gjerne hatt det før helga. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 ...kommer ann på hvor du bor. Selv tar det 2-3 virkedager før jeg har varer som sendes fra komplett (bor på vestlandet). bor du nordover i landet vil det nok ta lenger tid ja. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Må også huske på at pakken blir ikke registrert "sendt" fra omlastningssentralen i oslo, det neste som skjer er at den er innlevert på ditt lokale postkontor. Selv om det da har gått noen dager betyr det at pakken har vært på vei hele tiden Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Yep. Posten pakkesporing sporer bare på når ting er annkommet, ikke når det har blitt sendt ut. Dvs. status vil være lik helt fra pakken annkommer omlasningssentralen i oslo helt til den annkommer din lokale post-hub. Om du bor i Finmark for eksempel så kan jo det sikkert ta mange dager. -Stigma Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Omlastninger vil bli registrert underveis, feks når jeg bestiller fra PSData (servicepakke) ser det ca slik ut: Innlevert postkontor kr.sand Registrert omlastingsterminal Oslo (neste morgen) Registrert omlastingsterminal Trondheim (neste morgen igjen) Ankommet postkontor (enda en neste morgen) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hva hvis pakken ikke skal innom trondheim? Hva hvis den skal til hammerfest? Da blir den ikke registrert i trondheim . Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg bor helt nord i nordland, ved fylkesgrensa til troms. Når jeg bestiller går det for seg slik: - Butikkens nærmeste post terminal. - Oslo. - Fauske. - Mitt lokale postkontor. Oppholdet mellom Oslo og Fauske kan variere fra 2 til 8 døgn. 8 døgn har kun skjedd en gang, og da trodde jeg pakken hadde forsvunnet. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når du pakke sporer på netten står det når pakken ankommer ditt nærmeste postkonor? (der du skal hente pakken) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Greit at du bumber en halvt år gammel tråd for å fortelle det Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg forteller ikke, jeg spør Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Som nevnt tidligere i tråden vil det stå når den er registrert inn på ditt lokale postkontor. (Posten registrerer kun når den er mottatt, som f.eks innlevert, ankommet omlastningssentraler m.m.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå