ScadamiCa Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Er ganske klønete og går ofte fra pc`n med program oppe som skulle vert lukka, som Mirc, kazaa og andre ting. Siden eg sitter på isdn er det ikkje så smart, lurte på om noen vet om eit program som lukker alle andre program etter 20min for eksemepl. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 kanskje du finner noe under 'connectivity' på denne siden http://www.tucows.com/internet.html De lukker nok ikke programene dine, men noen av dem stenger nok forbindelsen din. Det er vel det viktigste, om du sitter på ISDN og ikke vil få sjokkregninger. Når jeg tenker meg om er det vel en funksjon får dette i dialer'en som følger med Windows. [ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-08-05 20:39 ] Lenke til kommentar
aschj Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Iallfall med modemer er det en native funksjon som lukker inaktive tilkoblinger. Jeg tviler på at det er noe slikt med ISDN, men du kan jo grave litt. For øvrig er hjelpefilene i windows en undervurdert kilde til hjelp. Ulempen er at de er kollosalt rotete til tider. Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 problemet er at eg bruker ruther. :sad: hehe så programma må slås av fra min pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå