John A. Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Måtte formatere hele hardisken. men har nå fått startet opp igjen. Problemet er at internettet går utrolig sakte i forhold til hva det gjorde før(særlig når man scroller). Noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 fått inn chipsetdrivere og skjermkortdrivere? Lenke til kommentar
John A. Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 ok så jeg må installere "samsung sync master monitor"? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 ok så jeg må installere "samsung sync master monitor"? Det er til skjermen, ikke skjermkortet. Prøv å finn driver til nvidia eller ati. Om du ikke har driver cd til dette, kan du finne ut hva slags skjermkort du har ved å gjøre slik: høyreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare -> enhetsbehandling Sjekk så under skjermkort (husker ikke hva det heter på norks..) og se hva skjermkortet heter Så kan du laste ned drivere på www.ati.com eller www.nvidia.com Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) nei du må installere skjermkort drivere om du har nvidia kort www.nvidia.com om du har ati kort så er det vel www.ati.com last ned driver derfra edit: LaStrada var raskere _ Endret 10. august 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
John A. Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Altså 3d kortet Har ikke bestått windows logo testen Er det noe jeg bør bry meg om? Endret 10. august 2005 av John A. Lenke til kommentar
John A. Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 uansett dette fungerer perfekt. Takker for alt hjelp. Dere er geniale brukere på et genialt forum Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Altså 3d kortet Har ikke bestått windows logo testen Er det noe jeg bør bry meg om? ja.,.. skjermkort=3dkort og den meldingen som kommer "har ikke bestått windows logo testen" er bare at microsoft sier at de ikke kan garantere at dette funker siden de ikke har testet driveren... Bare ignorere de og velg continue anyway... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå