dkvam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Min nybygde stue-pc begynner såvidt å rusle å gå , og behovet for en skikkelig pakke med trødløst tastatur og mus begynner å melde seg. Jeg har allerede en gammel logitech trådløs mus , men jeg må bøye meg langt utover stuebordet for å få denne til å virke , synes den spiser batteri temmelig raskt og. Lurer på om det er noen her inne som har erfaring med trådløst tastatur/mus som fungere bra?? Tar gjerne del i deres erfaringer , særlig med hensyn til rekkevidde! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Logitech diNovo Media Desktop 2.0 nuff said Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jupp! Hadde det ikke vært for at tastaturet da blir like dyrt som resten av HTPC'n hadde jeg kjøpt straks! Men til å begynne med håpet jeg noen hadde noen billigere forslag.... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 vel, problemet er da rekkevidde og batterilevetid. rekkevidden er viktig, selv om du nå bare mangler 1 liten halvmeter, kan andre ting forstyrre(gsm/magnetisme/batteri) og da vil rekkevidden minske enda mer. dette tastaturet har da 100m rekkevidde. give or take. batterilevetid er ofte et irritasjonsmoment. selv om mange gode tastaturer i dag har levetid på 2-3 måneder(eller mer) avhengig av bruk, har mange like, men litt billigere langt dårligere, og det er ikke alltid like enkelt å skille de ut. dessuten er denne musen oppladbar, man slipper da å bytte batterier i den enheten man bruker mest. og i tillegg har denne et par nyttefunksjoner også. den frittstående mediapaden kan brukes som den eneste fjernkontrollen. den har start/stopp/neste/tilbake og kan utføre menyvalg. og den har et lite display som viser nyttig og unyttig informasjon. på kjøpe får man også blåtann sender/mottaker. man kan da også kommunisere med mobilen(til det man måtte nyttiggjøre den til)... så det er absolutt verdt pengene... men eg har ikke et selv enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå