djit Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei skal velge bærbar pc.. Kan dere hjelpe... Er det verdt å spare eit par tusen på Netshops "Barebook" 1558AL Bærbar PC Her eller vil eg ha meir glede av ASUS M6N? Her Håpar på raske svar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva skal den brukes til? Skal du spille så kan du bare glemme 1558. Asus er det beste valget her mener jeg. Lenke til kommentar
djit Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hva skal den brukes til? Skal du spille så kan du bare glemme 1558. Asus er det beste valget her mener jeg. Den skal brukes til musikk, film, internett og litt spill, viss ASUS er betre på spill så er det ein fordel... takk for svar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Asus maskinen er definitivt bedre på spill fordi den har dedikert skjermkort, mens den andre bare har integrert skjermkort. Du får også bedre batteritid med Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå