Kimmeham Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er det overhodet mulig å lage innloggingsmuligheter uten MySQL, og bare med PHP? Har en idè i hodet mitt hvor: Et nytt medlem registrerer seg med et hvilketsomhelst brukernavn, klikker på send i registreringsskjemaet, og umiddelbart etterpå får han en mail hvor han ønskes velkommen, og et tilfeldig passord som passordgeneratoren har lagd står i denne mailen. Han logger seg inn med det nye passordet og kan (helst) skifte passordet til noe mer forståelig. Håper at dere skjønner hva jeg mener ;-) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jajøss. Kan jo lagre brukernavn/passord i filer også. EDIT: Er litt mer stress å gjøre det skikkelig sikkert da, men det går an.. Endret 10. august 2005 av Loomy Lenke til kommentar
nthing Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 det har kanskje ikek alle de funksjonene smo du vile ha men jeg har lagd et her: http://phptriks.7kt.net/index.php?side=art...kkel&ptside=PHP php triks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) SØK Huff og huff EDIT: Er tilogmed sticky i PHP-tråden med diverse linker, og inni der syntes jeg å huske det er en link til nettopp dette. EDIT: Beklager, var ikke i samletråden, men om du søker skal du finne noe. Endret 10. august 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå