Gå til innhold

Vill kjøleribbe på harddisk ha noe effekt?

Complexity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den vil nok bli kjøligere, men spørsmålet er hvor god kontakt det er mellom hd og kjøleribbe med klistremerke imellom.

En vifte gjør nok jobben en del bedre ;)

har d ikkje ann å skrape d bort da?.. går jo bort me fingern.. kan prøve me nåkk bedre.. har brukt vifte før, og fikk hardisken ned i 28 grader, men den bråka så ;) (4 pins.. passe ikkje i viftestyringa) deffør eg tenkte å sette denna på.

edit: la den oppå :yes: så no får vi sjå ;)

Endret av complexity
Lenke til kommentar

på noen av klistremerkene står det at de ikke må fjernes så jeg har ikke prøvd, men det er vel bare å prøve. Trenger vel noe lim også og en del plass i kabinettet til disken. Limet må vel være noe alla artic silver thermal adhesive for å få noe som minner om goop.

Da er det vel bedre å kjøpe en zalman fanmate eller noe fra komplett og be dem sende det som brev (koster vel en tier eller noe)

Lenke til kommentar

har lagt den åppå, og hadd den der i noen dager ;) men pga formatering så har jeg ikke fått målt så mye. men hardisken ligger nå på 33 grader og den ligger vanligvis rund 31. men det er veldig varmt i dag å så det kan hende den har effekt. når jeg kjenner på kjøleribben så kjenner jeg at den faktisk er litt varm..

har den bare liggende oppå.. orker ikke å feste eller noe slikt siden den ikke fungerer så bra.. der er jo ikke så veldig varm i utgangspunktet heller så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...