Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du kan gjerne donere bilen til meg, hadde vært gøy å lagd den radiostyrt Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Så en episode med Top Gear i går.. Der skulle de ødelegge en Toyota Hilux.. Det første, var å drive å kjøre ned trapper i Birmingham tror jeg det var.. "My spine is busted" tror jeg Jeremy sa når han hadde kommet seg ned.. Så var det selvfølgelig å ta noen skarpe svinger og kjøre inni steinkanter.. Så kjørte han rett inn i et tre.. blei fin og deformert, men gikk like godt. Videre kjørte han ned på stranda, og skrapa selvfølgelig atti mange kanter på vei ned også.. Vel nede på stranda, det er nå lavvann. Han kjører den helt ned til vannkanten og parkerer, og stropper den fast.. Etter et par timer, er høyvannet der, så bilen drukner.. Men plutselig ryker stroppene, noe som ikke var meninga. De finner den igjen 5 timer senere gudskjelov. Får dratt den opp igjen, snudd den rundt, og får all sanda ut av motorrommet. Tømmer så sylinderene for alt saltvannet. De har med seg en mekaniker, som kun har lov til å bruke Basic-verktøy (skrutrekkere, fastnøkler, etc). Etter 40 minutter, starter bilen! Jeremy kjører videre. Ute på testbanen, kjører han så igjennom ei brakke og ødelegger den. De slipper den ned på hjula i fra en 3 meters høyde.. Så tar de ei campingvogn, og slepper den Dead-on på taket dens. Nå klarte de ikke helt å åpne døra, men bilen er like god Jeremy tar nå nådestøtet.. Han -tenner- på bilen.. Og den brenner godt.. Og vet dere hva --- Bilen går fremdeles! Starter og kjører.. Bremsene fungerer bra, rattet er bra, girkassa er fremdeles god.. Ser ikke ut, men den er god Men det er fremdeles ikke nok. Jeremy og gutta plasserer bilen på toppen av et høyhus, sikkert 100-150 meter eller noe, som skal rives! De spenner den fast, nedtellinga går.. BAM! og bilen faller ned.. og blir begravd under noen tonn med offentlig hus.. De graver den fram og drar den ned.. Mekanikeren, som kun har lov til å bruke basic verktøy, trår til.. skrur og driver.. etter et time eller to.. prøver de å starte den.. Den starter!! Og det værste, er at den fremdeles kan kjøres også! Jeg ville trodd drivverket var helt herp, men nei da, detta er en sterk bil.. De kjørte den inn i studioet for å vise den fram.. Helt utrolig hvor mye den bilen skulle tåle, jeg digga den episoden.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 *snip* Satt og tenkte på det isted. Megadigg episode Skulle egentlig foreslå å sette bilen på et høyhus som skulle rives, men det blir nok litt vanskelig (både å finne et høyhus som skal rives og i det hele tatt å få bilen opp der). Top Gear! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg sier bare en ting: DESTRUCTION DERBYYYYY Kjør en plass, hvor det er noen folk, scope rundt etter politi - alt klart. Kjør helt villmann (ta av skiltene så ingen kan anmelde deg) kræsj i lyktestolper og autoværn (Hjelm anbefales) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg sier bare en ting: DESTRUCTION DERBYYYYY Kjør en plass, hvor det er noen folk, scope rundt etter politi - alt klart. Kjør helt villmann (ta av skiltene så ingen kan anmelde deg) kræsj i lyktestolper og autoværn (Hjelm anbefales) Hadde jo vært en fordel å kjøre mest mulig lovelig... Kjørt som en villmann på skogsvei/jorde :!: Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Stopp motoren, legg noe på gassen, sett den i første gir, stå/løp ved siden av og vri om nøkkelen så den starter og fyker avgårde - rett i en betongvegg eller noe slikt. +1. Edit: Og legg ut film her etterpå Endret 11. august 2005 av Eksos Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg sier bare en ting: DESTRUCTION DERBYYYYY Kjør en plass, hvor det er noen folk, scope rundt etter politi - alt klart. Kjør helt villmann (ta av skiltene så ingen kan anmelde deg) kræsj i lyktestolper og autoværn (Hjelm anbefales) Ja, gjør så mye skade på offentlig eiendom som overhodet mulig!!!111!oneoneeleven!! dust Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan du opplyse oss uvitende hva "tagges ned" er? Gjøre den stygg med spraymaling. Forurensning til 1000 hvis du skal skrape/kaste den efterpå. Spar på den til panten øker til ti 1000 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Skulle opprinnelig selge bilen min for en god penge, men så fant jeg en del rust som gjorde den ubrukelig. I tillegg så skal jeg til utlandet og studere 3. Sep 05 og kan ikke ha bilen lengere. Derfor blir det skraphandleren, siden det ikke er noen som vil kjøpe den. Saken er at jeg ikke gir fra meg en brukbar bil til skraphandleren sånn uten videre. Siden jeg aldri har krasjet før skal jeg benytte sjangsen. Og spørsmålet er: hvordan kan jeg ødelegge bilen på morsomst måte før den skrapes? Eneste jeg helst skal kunne gjøre til slutt er å sitte inni bilen mens den blir tauet til skraphandleren. Så jeg kan ikke tenne på den ol. Og frontkollidere i en murvegg er litt skummelt siden bilen er like trafikksikker som en ost. Noen forslag? Til dere som er interressert er det en Ford fiesta 1986. skyt på den med luftgevær/pistol, hagle, 9 mm... alt du måtte ha for hånden!! Lek Mythbusters!! Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Klarte 8200 rpm i førstegir med min Datsun Cherry på vei til skroten. Klarer du høyere? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 dust Second. Third ffs. Jeg mente ikke å gjøre hærverk. bare å "pynte litt" på bilen. Fortauskanter er morsomme f.eks... Og å dra bilen inntill autoværnet for å lage farsstriper Eller ring til nærmeste bonde og spør om han vil ha pløyd åkeren Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Blir skrap den 2. september hvis ingen overasker og kjøper skrotet. Likte tanken om å hoppe ut av bilen med en kompis og denge løs på den med slegger midt i et kryss. Og ha en andre kompis til å filme det hele fra avstand\ta bilder. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Onkel kan se på sleggeknusing midt i et lyskryss som ordensforstyrrelse. Dessuten får vel bilen visse mangler etterpå. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det med nitroen som ble nevnt tidligere her virker som en morsom ide ;-) Ellers er jeg stor fan av alt som sprenger, prøv å lage en eller annen stor bombe (f.ex etter anarkistenes kokebok) og demonter den med den :-) Eventuelt kan du lage et fyrverkerishow på den mens du kjører rundt, selv om det ikke ville vært helt trygt Safety first vet du Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Onkel kan se på sleggeknusing midt i et lyskryss som ordensforstyrrelse. Dessuten får vel bilen visse mangler etterpå. Da finner vi bare et litt øde ett... Et der det er masse folk, men ingen onkler.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hvordan ødelegge bilen sin Men det blir nok ikke så mye igjen til skraphandleren, men. Endret 12. august 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) 1stk ford fiesta +1 stk grustak =Mye morro så lenge bilen holder. Grustak/jorder er ideelle til denne typen gøy og sjansen for å skade seg selv eller andre er minimal ettersom man holder på på en stor åpen plass slik at det ikke er noe som plutselig står i veien. Har prøvd dette selv med en gammel corolla. Opp og ned grusdunger, bratte bakker hopp og det som værre er. Historien med Hiluxen kan bekreftes. Har selv vært med å kondemnere en 92 modell Toyota Hilux. Traff et tre i 60Km/t med campingvogn i desember 1994. 60 til 0 på 30cm. Det var det bilen var sammentrykket i fronten. Selv om bilen hadde stoppa hadde ikke campingvogna det og den kasta bilen med bakenden i været rundt treet for deretter å plante seg selv i understellet på bilen som nå låg på sida. Ikke noe pent syn og bilen var rammeskeiv så både den og vogna ble kondemnert. Og sist men ikke minst, vi måtte stoppe motoren før vi klatra ut av vraket. Lucky me, det var ikke jeg som kjørte og det var ikke min doning. Endret 13. august 2005 av perpyro Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 ta av skiltene så ingen kan anmelde deg Whiskey, Tango, Foxtrot, over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå